Vad gör vi? Del CCV

Inventerar mitt symönsterförråd. Igen. Det är en hel del :o En full bokhylla och nästan 5000 filer i datorn. Till mitt försvar är en del mönster uppdelade på flera filer. Försökte organisera dem i Airtable ett tag, men gav upp efter ett tag. Glömde bort helt enkelt. Borde ta tag i det igen.

Ute är det regn. Is på trappan och uppfarten, var inte lätt att gå ner till soptunnan.

Sa till sambon igår att nu är det lite tag sen som ungkatten lagt sig mellan oss och tidigt imorse var det dags; då väckte han mig med ett bestämt "mjau" att jag skulle backa från husse så han fick lägga sig mellan oss igen, mysigt 🥰.

Väntar svar på ett medeleande, som motagaren har läst. Ska inte klaga för mycket, då jag själv är dålig på att svara. Men idag svarade jag på medelandet så fort jag såg det!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 240
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 730
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
263
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråd
  • Dressyrsnack 17