Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis klivit upp. Fast har lagt mig på sängen igen.
Njuter av tystnaden, älskar att vara vaken tidiga helgmornar eftersom det är så tyst.
Kollade hur mycket mobilsurf som gått (routern trasig sen fredag, väntar på en ny) och månadssurfen på 2 GB är helt slut men har 25 GB sparad surf och 22.24 GB extra surf, så det borde räcka om jag inte streamar film. Tur att jag inte använder så mycket tfn-surf annars.
Funderar på att skriva ett brev eller lösa nåt sudoku.

Så tacksam att min lilla skrutt sover hela nätterna fortfarande (och har gjort sen han var typ en månad :angel:). Jag vet ju att det förmodligen kommer gå över förr eller senare men nu tänker jag njuta av att få sova i fred.
Grejen är att fram tills hans jävla hosta (som troligen är astma) började för typ en månad sen så sov han hela nätter och gjort så sen BB typ. Behövde ju väcka honom första månaden typ för att ge honom mat.

Låg kvar lite längre än vanligt i sängen.
Jublande glad över att det är en plusgrad och ska bli fler. Allt känns så mycket bättre.
Ska dricka en kopp kaffe till och se på lite Nyhetsmorgon innan motionsrundan.

Ny morgon i stugan. Vi fick upp fågelbordet igår.

IMG_3115.webp

Sitter i soffan, tittar på elden i kaminen, och hör tvättmaskinen centrifugera. Måste snart ut i det isiga småregnet och mata hästar. Ska plugga lite idag, tänkte jag. Annars har jag inga stora planer... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
78 79 80
Svar
1 590
· Visningar
42 668
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 461
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 272
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka