Tack den kändes lite ostädad men så är det iblandMen så fin förstukvist du har
Det drar in mycket kyla men den är vacker så den får hänga med ett tag tillMen vilken fantastisk dörr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack den kändes lite ostädad men så är det iblandMen så fin förstukvist du har
Det drar in mycket kyla men den är vacker så den får hänga med ett tag tillMen vilken fantastisk dörr!
Alternativet underkänd finns inte. Får inte finnas!!Det är kommunens lilla julklapp till dig... Hoppas att allt är okej vid besiktningen så det inte blir ytterligare pengar för att åtgärda!
Fast det beror på hur du bor, en hel del lägenheter betalar du varmvatten efter hur mycket du förbrukar.Det kommer på framtida hyreshöjningar.
Samma med Ica. Jag brukar få typ falukorv. Det har jag inte ätit på typ tio år. Köper inte kött.
Med anledning av att jag fått erbjuanden om att låna pengar .( ) så vill jag poängtera att det är INTE aktuellt.Alternativet underkänd finns inte. Får inte finnas!!
Då behöver jag nog flytta. Tvivlar på att banken lånar ut pengar till en sjukpensionär
Mina vinterskor sa det knak i igår så var halva sulan lös så bara att köpa nya idag.Provade mina vinterridstövlar. Knappt de går på mig längre efter ett år av rehab helt utan träning
Esther kommer inte gå ut förrän i möjligtvis April. Frasse går ut ibland, men oftast sitter hon vid ytterdörren, vi öppnar, hon tittar ut men tycker det är för kallt. Vi stänger dörren och hon går och lägger sig i vardagsrumsfönstret och blänger.Katten skulle ut igen... vinterns eviga öppnande av dörren har börjat
Esther kommer inte gå ut förrän i möjligtvis April. Frasse går ut ibland, men oftast sitter hon vid ytterdörren, vi öppnar, hon tittar ut men tycker det är för kallt. Vi stänger dörren och hon går och lägger sig i vardagsrumsfönstret och blänger.