Vad gör vi? Del CCV

Fick äntligen sova lite ordentligt inatt. 😍 Men har börjat få utslag, ont i kroppen och känner mig helt slut. Gissar på av behandlingen.
Såg också att jag har fått operationstid. Känns jobbigt! Men ändå skönt att det är 20 dagar innan jul om jag ska få komplikationer igen. Då är iaf vårdcentralen etc öppet.
Satt en lång stund i pålles box och umgicks. Det tankade bra energi! ❤️
Han fick kanske sympati-klåda. 🤪
IMG_1869.webp

Funderar på om jag orkar ta mig till Borås imorgon för en vernissage på en utställning jag gärna vill se. Eller om jag ska skippa vernissagen och se utställningen på söndag istället.

Gillar att höra konstnären prata om konsten på vernissagen, men ogillar allt folk som kommer vara där. Så finns två sidor av det..

Provade mina vinterridstövlar. Knappt de går på mig längre efter ett år av rehab helt utan träning :(
Mina vinterskor sa det knak i igår så var halva sulan lös så bara att köpa nya idag.

Köpte vinterridjacka ibörjan av oktober. Betalade för spårbarhet men var tydligen jobbigt att ordna spårbarhet. Jackan kom inte fram jag krävde pengarna tillbaka och fick allting. Var alltså begagnat privat. Personen betalade tillbaka allt. Men jag var tvungen att fixa nytt. 180 kr blev 530 efter ny jacka låg ute. Personen hade bråttom att få in pengarna kunde inte vänta 1 1/2timme typ för det var fler som var intresserade. Detta var 12 november. Att skicka paketet var inte lika bråttom. Det är just nu fortfarande inte skickat....

Tänk att det kan vara så bråttom åt ena hållet men inte annat.

Esther kommer inte gå ut förrän i möjligtvis April. Frasse går ut ibland, men oftast sitter hon vid ytterdörren, vi öppnar, hon tittar ut men tycker det är för kallt. Vi stänger dörren och hon går och lägger sig i vardagsrumsfönstret och blänger. 😂

När Isis kommer in nu är hon ännu mer högljudd än vanligt och talar om att det är SNÖ och KALLT ute :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 237
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 727
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
262
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 845

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka