Det hade ju lixom varit positivt!!!-13 grader
Så kallt brukar vi inte ha det i november. Förhoppningsvis dör några sniglar och fästingar.
Då slår ni oss, här var det "bara" 8,2 minus nyss när jag klev upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade ju lixom varit positivt!!!-13 grader
Så kallt brukar vi inte ha det i november. Förhoppningsvis dör några sniglar och fästingar.
Det måste ha sett riktigt kul ut faktiskt! Och en härlig känsla ändå!Jag har vid ett par tillfallen gatt "tavlingsfot" med 4 hundar ... Rottis narmast, halvstor korsning utanfor, och tva border terriers langst ut. Det var riktigt kul, och de skotte sig superfint men jag skrattade sa jag tjot och kunde inte ga tillsist.
Ugh ... jag kanner med dig
Åh, hem till migHar fixat stallet, handlat och hämtat grus. Nu vila lite innan vi ska köra till Eskilstuna för provridning
Då vet jag vem jag ska hojta på om vi får problemÅh, hem till mig
Öppnade dörren för att gå ned för att hämta tvätten, blev lite förskräckt för det stod två uniformerade poliser utanför dörren. De hejade glatt och fortsatte sedan stirra mot grannens dörr.
Det är bra att polisen är här relativt ofta, men jag hoppas innerligt att jag får lägenheten jag intresseanmält mig på så jag slipper bo i ett hus där polisen känner att de behöver besöka så ofta.