Haha, inte en chans att Björn skulle gå med på det.Vi förväntar oss att få julkort på Björn med tomteluva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, inte en chans att Björn skulle gå med på det.Vi förväntar oss att få julkort på Björn med tomteluva
Här är min tomteHaha, inte en chans att Björn skulle gå med på det.
Tack! Det är skönt att höra folk säga sånt!Allt du räknar upp kan hända. Men det kan gå alldeles utmärkt också.
Varma tankar - och några fjärilspussar
/tanten
Ja, det kommer nog gå på repeat gissar jag.Rimlig plan!
Bryt ihop och kom igen. Man kan behöva göra det flera gånger.
Min fråga blir varför, om det inte finns en analys. Men håller du dig inom gränsvärden så kanske varför inte? Många alternativterapeuter brukar tyvärr rekommendera vilda höga doser.
Gardinbyte sker sådär vart femte år så några julgardiner hinner inte in i fönstren….
Samma här, byter när jag byter lägenhet.
Tror jag haft samma i 11 år. Har aldrig ens tagit ner och tvättat dem. Med tanke på hur mycket partiklar som samlas på fönsterbänken så måste gardinerna vara fulla med smuts men av nån anledning syns det inte.Jag har inte haft gardiner på långt över 20 år.
Ja det ska aldrig vara "farligt" och dyrt att ändra sig innan man "hittat hem" bland tonerna och instrumenten, jag visste redan när Beatles upptäcktes att jag skulle spela "pop-orgel" som jag kallade Hammomdorgeln för och inte blev det "bättre" när min skolväg passerade Klosters kyrka i Eskilstuna där dom höll på att bygga ny orgel, där slank jag in till gubbarna lite då och då och fick provspela den då inte riktigt färdiga orgeln många gånger.Viskar mycket viktigt från en i branschen det är ett TRÄblåsinstrument. Fråga mig inte om skillnaden. Nu tvingas man inte till blockflöjt utan får välja fritt. Dessutom får man hyra instrument visst vi kanske har betalat ett instrument under åren men dottern har spelat 4 instrument under 9 år så det betalar sig nog. Vi har sluppit stå där med 3 instrument att sälja.
Jag tar epilepsimediciner som ger folsyrebrist (och missbildningar om man blir gravid) och tar därför folsyra, å andra sidan är det skillnad på att ta läkemedel som ger brister och att ta tillskott lite hipp som happ för skojs skull för att "det kan ju vara bra".+ @Enya
Min förra husläkare sa att jag kunde ta nåt magnesiumtillskott.
Han tyckte inte det behövdes tas nåt prov. (Tar en medicin som kan ge magnesiumbrist).
Rottisar är livsfarliga, för möblemanget iallafall. Tänk dig mig i en trädgårdsstol av plast och så en överladdad rottis som precis fick syn på mig och laddade järnet för att landa i mitt knä, tur jag inte hann greppa kaffemuggen och stolen ja, den kan vi glömma.Sa har sag min forsta Rottis, Miss Mandy ut 2009 nagon gang i December. Hon drog en vagn efter sig som diverse barn fick aka i medan vi gick runt kvarteret hos sonen (jag bodde pa landet sa hos mig var det inga kvarter att ga runt och erbjuda barnen skjuts ) Hur hon kande sig talar henne's ansikte om mycket tydligt.
Visa bifogad fil 156568
Har fått 50 kr swishat av nån okänd…
Definitivt låter som en scam
en scamDefinitivt låter som
Förmodligen hade du sett skillnad efter tvätt . Man vänjer ju sig vid hur något ser ut.Tror jag haft samma i 11 år. Har aldrig ens tagit ner och tvättat dem. Med tanke på hur mycket partiklar som samlas på fönsterbänken så måste gardinerna vara fulla med smuts men av nån anledning syns det inte.