Risifrutti känns som en sådan där nostalgisk sak som gör sig bäst utan att upprepas
Inte då! Jag äter gärna risifrutti men ännu hellre mannafrutti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Risifrutti känns som en sådan där nostalgisk sak som gör sig bäst utan att upprepas
Tänkte be banken fixa tillbaka pengarna, läste att man skulle kontakta sin bankEller fel nummer, om en inte är noga och kollar namnet så kan en swisha fel. Jag har faktiskt varit med om det en gång. Det var tack och lov ingen större summa och jag swishade tillbaka efter att haft kontakt med personen i fråga.
Ja, testa ! Det har funkat JÄTTEBRA på gardiner hittills, förutom på dessa sammetsmonster...Där sa du något, jag har en i en låda uppe i hallen,aldrig använd, ska prova den först.
Ajdå, bra påminnelse, hade helt glömt!Ringt och grattat pappa på fars dag.
Jag skickade en trisslott till min pappa. Tyvärr ingen vinst...Ringt och grattat pappa på fars dag.
Ajdå, bra påminnelse, hade helt glömt!
Bah humbug!
På sin höjd hänger jag upp en adventsstjärna. Det är samma fundering varje år, kan en ateist fira en religiös högtid? Dock har jag köpt fem adventskalendrar för katten. Och kanske sätta upp min lilla konstgjorda gran och dekorera den med kattsäkra dekorationer och ljus.
Det är allt.
Det där med tro är en knepig sak, det finns dom som tror att jag är rejält troende men jag säger såhär, var och en har sin egen övertygelse och att jag ibland befinner mig i kyrkor och bland religiösa människor beror enbart på att orglarna är rätt svåra att låna hem och att jag gillar vissa människor och dom mig. Jag har både präster och en fd. kyrkoherde i vänkretsen samt dom som tillhör frikyrkor men vi diskuterar aldrig religiösa spörsmål utan en massa annat istället. Tror man inte så gör man inte, det är vars och ens ensak. Tack och lov är tiden förbi när godsägaren tog hjälp av prästen att tvinga tjänstehjonen till underkastelse och straffade dom som inte kunde katekesen.Jag är ateist och firar inte. Men jag har en adventsljusstake och en stjärna.
Det slutar ju alltid i katastrof på ett eller annat sätt.Tittar på ”Sommaren med släkten”, det är lite kul och så jobbigt på samma gång