Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ateist och firar inte. Men jag har en adventsljusstake och en stjärna.
Är ateist och firar jul, har stjärnor osv. , bara hoppa (mest) kristna delen med gå till kyrka och ha jesus i krubba.Jag är ateist och firar inte. Men jag har en adventsljusstake och en stjärna.
Jag fick ett i "flytta hemifrån present" en gång i forntiden. Det är använt till att stryka barnets pärlplattorStryker inte...Äger inte ens ett strykjärn
Adventskalender är ju väntan på tomten till snälla barn. Jag har minst en förälder i livet och är barn stjärnor och ljusstake är ljusetJag tänker att lussekatter och pepparkakor + julbord är ok som religionneutrala. Stjärnor är ju lite mer i gråzonen, liksom julgranen. Adventskalender är också grått.
Stryker inte...Äger inte ens ett strykjärn
Mitt strykjärn har jag fått begagnat av mamma. Ett gammalt och mycket litet strykjärn utan ångfunktion. Hon har haft ångstrykjärn i flera decennier, så det jag har måste vara urgammalt... Men jag stryker ju i princip aldrig, dvs KANSKE sisådär 2 ggr/år så jag känner ingen större lust att investera i något bättre !Jag tog fram vårat för att stryka en pärlplatta för några år sedan. Dottern var lätt chockad över att vi hade ett strykjärn i hemmet ens
Hela mitt liv är en gråzon..Jag tänker att lussekatter och pepparkakor + julbord är ok som religionneutrala. Stjärnor är ju lite mer i gråzonen, liksom julgranen. Adventskalender är också grått.
Tveksamt om det hade funkat på dessa. Jag lånade mammas "ångmaskin" och det hände absolut INGENTING när jag gav mig på skrynklor och veck ! Jag har använt den förut på andra gardiner med mycket bra resultat, så det var ytterst frustrerande att det inte ALLS funkade på dessa! Fick plocka ner dem igen och börja stryka...Men ett tips till alla som vill ha släta gardiner utan att stryka. Just nu är det perfekt väder att låta dom hänga utomhus i några dagar - vips så hänger dom ut sig tillräckligt snyggt
Viskar mycket viktigt från en i branschen det är ett TRÄblåsinstrument. Fråga mig inte om skillnaden. Nu tvingas man inte till blockflöjt utan får välja fritt. Dessutom får man hyra instrument visst vi kanske har betalat ett instrument under åren men dottern har spelat 4 instrument under 9 år så det betalar sig nog. Vi har sluppit stå där med 3 instrument att sälja.Enda blåsinstrument jag spelat på var den förhatliga blockflöjten i skolan som lät för och som vi tvingades traggla med.
Läste att du skulle göra gryta på din man. Tänkte att det lät en smula drastiskt men..Jag ska göra en gryta på min, mao ,mörda den i småbitar,steka,kasta i en gryta med en massa annat + vin o sen glömma den i ugnen några timmar
Där sa du något, jag har en i en låda uppe i hallen,aldrig använd, ska prova den först.Tveksamt om det hade funkat på dessa. Jag lånade mammas "ångmaskin" och det hände absolut INGENTING när jag gav mig på skrynklor och veck ! Jag har använt den förut på andra gardiner med mycket bra resultat, så det var ytterst frustrerande att det inte ALLS funkade på dessa! Fick plocka ner dem igen och börja stryka...
Där är min vovve tacksam, så länge jag inte sätter på henne skor så skiter hon i allt, kräver inte ens godis i utbyte.Har ett julhalsband som jag ska försöka sätta på Megara och sedan fotografera. Hon har inte riktigt förstått att det är mycket enklare om jag får sätta på henne det, fota och ta av. Fem minuter!
Där är min vovve tacksam, så länge jag inte sätter på henne skor så skiter hon i allt, kräver inte ens godis i utbyte.
Känns väl onödigt att ta den striden bara för ett foto om hon inte vill?Har ett julhalsband som jag ska försöka sätta på Megara och sedan fotografera. Hon har inte riktigt förstått att det är mycket enklare om jag får sätta på henne det, fota och ta av. Fem minuter!
Känns väl onödigt att ta den striden bara för ett foto om hon inte vill?
Vi förväntar oss att få julkort på Björn med tomteluvaKänns väl onödigt att ta den striden bara för ett foto om hon inte vill?