Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja det är nog så!Risifrutti känns som en sådan där nostalgisk sak som gör sig bäst utan att upprepas
Jag är lite av en hypokondriker så tror alltid det värstaÄr ju en jäkla skillnad hörrdu . Men halsbränna är ju inte heller trevligt helt klart.
Shit. Då innebär det jobbardag imorgon alltså. Jaja barnet har utsläpp på Ridskolan så är ungefär samma sak som jobbar dag.Av någon anledning har min hjärna bestämt sig för att det är söndag idag... mycket märkligt
Shit. Då innebär det jobbardag imorgon alltså. Jaja barnet har utsläpp på Ridskolan så är ungefär samma sak som jobbar dag.
Bara hemmagjord. Men hemmagjord är alltid bäst.Risifrutti känns som en sådan där nostalgisk sak som gör sig bäst utan att upprepas
Jag är lite av en hypokondriker så tror alltid det värsta
Känner mig låg idag. Onkologen sa att jag måste opereras mer, med hudtransplantat. 50% risk att det kommer tillbaks.
Och sen immunterapi ett år. Vissa får små biverkningar och andra stora och måste läggas in. Man kan också få permanenta men etc, typ sabba sköldkörteln, få diabetes etc. Och de flesta blir väldigt trötta, får kliande utslag och får inflammation i tarmen och måste på toa typ 10 ggr/dag. Festligt..
Kändes hemskt att vara på just onkologin och se alla väldigt sjuka och inse att just jag också är på avdelningen. Ska deppa ihop lite och sen på med krigarattityd antar jag.
Fy, vad tungt. Förstår att det är kämpigt. Kram.Känner mig låg idag. Onkologen sa att jag måste opereras mer, med hudtransplantat. 50% risk att det kommer tillbaks.
Och sen immunterapi ett år. Vissa får små biverkningar och andra stora och måste läggas in. Man kan också få permanenta men etc, typ sabba sköldkörteln, få diabetes etc. Och de flesta blir väldigt trötta, får kliande utslag och får inflammation i tarmen och måste på toa typ 10 ggr/dag. Festligt..
Kändes hemskt att vara på just onkologin och se alla väldigt sjuka och inse att just jag också är på avdelningen. Ska deppa ihop lite och sen på med krigarattityd antar jag.
Jag ska göra en gryta på min, mao ,mörda den i småbitar,steka,kasta i en gryta med en massa annat + vin o sen glömma den i ugnen några timmarPicknicbogen var ok, men inte tillräckligt god för att göra den igen. Ska skiva den tunt imorgon och äta på hårt bröd och inlagd gurka tror jag. Känns lite väl mätt nu.
Allt du räknar upp kan hända. Men det kan gå alldeles utmärkt också.Känner mig låg idag. Onkologen sa att jag måste opereras mer, med hudtransplantat. 50% risk att det kommer tillbaks.
Tack!Fy, vad tungt. Förstår att det är kämpigt. Kram.
Mina ligger nysydda i en stol i matrummet o väntar på bräda o strykjärn, sååååååååååå tråkigtSitter och beundrar mina nya sammetsgardiner ! Fint, mysigt och ombonat blev det, men attans så irriterande att stryka . Speciellt när man inte har en riktig strykbräda utan får sitta med det hela på golvet. Känns som om jag har strukit ca 100 m2 bångstyriga gardiner !
Känner mig låg idag. Onkologen sa att jag måste opereras mer, med hudtransplantat. 50% risk att det kommer tillbaks.
Mina ligger nysydda i en stol i matrummet o väntar på bräda o strykjärn, sååååååååååå tråkigt