Sitter och dricker lite eftermiddagskaffe och inväntar svar på lite folk. Om det blir ett positivt svar ska jag ta en snabbdusch, byta om och ta mig in till människobyn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon bara slingrar sig. Och säger att hon inte kan tacka nej till budet.Vad sa ägaren när ni frågade?
Likadant här och i en butik vet butikschefen att jag skippat bäst-före-fjanteriet när det gäller ost och även om osten är osäljbar när den håller på att falla sönder , min mage destruerar den perfekt, dessutom är den gratis så jag tittar in i kylen om det finns en kartong med mitt namn på, sist nu till Halloween hade nån ritat en dödskalle på kartongen samt märket för smittsamt innehåll.Är det bra pris på ost köper jag ett gäng bitar.
Har aldrig tänkt tanjen att ost skulle bli för gammal (lagrad ) i min kyl
Guldfynd om jag hittar lagrad ost med kort datum å
Fy vad tråkigtMmm. Och ägaren frågade inte ens om vi vill köpa, säljer bara till en annan. Vi har känt ägaren i nästan 6 år så jag är chockad över beteendet.
Till min stora förvåning så hittade jag inte en enda när jag nyss kom tillbaka från Uppsala.Hur går det med Wilmas musjakt?
Av någon anledning har min hjärna bestämt sig för att det är söndag idag... mycket märkligt
Hon bara slingrar sig. Och säger att hon inte kan tacka nej till budet.
Har dåligt samvete för att jag inte följer med till mitt syskons tillställning Men jag känner verkligen inte henom och hen och jag brukar inte gratulera varandra. Tycker det är vidrigt att behöva sitta med sin familj och låtsas som att vi har någon relation.
Nej, nu jag ska låta något yt-klipp snurra i bakgrunden medan jag diskar!