Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska inte köpa hem mer livsmedel av färskvarutyp än att den går åt innan den börjar förfaras på ett eller annat sätt, igår hade dom lite för stora bitar Svecia men då tar man en extra skiva på mackan och höjer förbrukningen, dessutom har jag bara +4 i kylen och då tar det en halv evighet för ost att börja mögla antar jag, hittills har det aldrig hänt. Det var åratal sen jag slängde livsmedel, det gäller att ha en bra balans.Mamma gjorde så med vissa livsmedel. Tex ost, som folk envist hävdar att man kan göra så med, och visst, det går säkert bra, men jag svär vid gud att ost smakar illa efter den möglat.
inte konstigt jag har matfobi. Skapad sedan jag var barn.
Och det handlar inte om att man inte har råd utan bara dumhet. Matlådor som legat 1-2 veckor i kylen.Å fy f**, det där är ju inte friskt nånstans.
Neej!Mmm. Och ägaren frågade inte ens om vi vill köpa, säljer bara till en annan. Vi har känt ägaren i nästan 6 år så jag är chockad över beteendet.
Det där är långt över min fattningsförmåga hur man bara kan sätta i sig nåt dylikt, det är ju varken matbrist eller livsmedelsransonering och klumpig mjölk har börjat ruttna, pasteuriserad mjölk varken gällnar eller surnar, den ruttnar direkt och detta sker långt efter att bäst-före passerats. Mjölk i kyla håller minst 10 dagar efter bäst-före och jag har själv hittat ett bortglömt mjölkpaket som hamnat bakom annat som var 14 dar efter bäst-före men helt okej så den dan blev det pannkaka och bakning för att snabbt använda den.Och det handlar inte om att man inte har råd utan bara dumhet. Matlådor som legat 1-2 veckor i kylen.
Vad sa ägaren när ni frågade?Mmm. Och ägaren frågade inte ens om vi vill köpa, säljer bara till en annan. Vi har känt ägaren i nästan 6 år så jag är chockad över beteendet.
Är det bra pris på ost köper jag ett gäng bitar.Man ska inte köpa hem mer livsmedel av färskvarutyp än att den går åt innan den börjar förfaras på ett eller annat sätt, igår hade dom lite för stora bitar Svecia men då tar man en extra skiva på mackan och höjer förbrukningen, dessutom har jag bara +4 i kylen och då tar det en halv evighet för ost att börja mögla antar jag, hittills har det aldrig hänt. Det var åratal sen jag slängde livsmedel, det gäller att ha en bra balans.
Mmm. Och ägaren frågade inte ens om vi vill köpa, säljer bara till en annan. Vi har känt ägaren i nästan 6 år så jag är chockad över beteendet.
Ligger och vilar lite. Kom fram vid ca 08:15 i morse efter en rast på vägen vid 05.
Lyckliga hundar har busat runt på tomten, fått mat och nu får de hålla sig i skinnet tills jag kliver upp om ca 2.5 timme för att åka och handla.
Ska packa några lådor, slänga skräp och se om jag orkar röja lite på tomten eller om jag tar det i morgon innan jag packar släpet och sen kör igen på kvällen.
Mmm. Och ägaren frågade inte ens om vi vill köpa, säljer bara till en annan. Vi har känt ägaren i nästan 6 år så jag är chockad över beteendet.