Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi drog iväg på vandring idag. Blev inte så långt som planerat då sonen fick ont i foten plötsligt, så när tillfälle gavs så genade vi tillbaka. Hittade en grillplats precis intill vattnet där vi kunde tända en brasa medan vi åt vår matsäck, mysfaktor!
Supermysig dag med massor av återhämtning för själen.
Jag köpte med mig risifrutti - det var inte alls så gott som jag mindes det dock. Besvikelsen! Visa bifogad fil 156545
Det är så sant, varför göra saker som får en att må dåligt för att andra runt omkring förväntar sig att man ska göra det?En ska göra det en mår bra av... jag skippar praktiskt taget alla familjesammankomster. Är mina födelsedagar inte intressanta (inte ens de jämna) så är jag inte intresserad av deras. Det har inte med ev presenter att göra men att inte ens idas gratulera är lite lågt (tidigare har jag alltid gratulerat dem på deras födelsedagar).
Jag brukade köpa risifrutti när jag hade utsläpp i stallet Jag har dålig fantasi när det gäller frukost i stalletRisifrutti känns som en sådan där nostalgisk sak som gör sig bäst utan att upprepas
Nu har jag lagt beställningen. Tänkte göra en egen adventskalender.Varför blir jag så snål mot mig själv? Jag har råd, men blir snål mot mig själv.
Har dåligt samvete för att jag inte följer med till mitt syskons tillställning Men jag känner verkligen inte henom och hen och jag brukar inte gratulera varandra. Tycker det är vidrigt att behöva sitta med sin familj och låtsas som att vi har någon relation.
Nej, nu jag ska låta något yt-klipp snurra i bakgrunden medan jag diskar!
Dåligt samvete kan dom ha som förtjänar det, vad man själv känner för och vill eller inte vill är vars och ens ensak. Jag är ju ingen "julmänniska" (och det kan jag tacka min dysfunktionella farsa för) och det verkar störa folk, nu har dom äntligen fattat att det är meningslöst att bjuda mig tack och lov. Dom som bjudit mig är på en helt annan nivå så jag har inte så mycket att prata med dom om eftersom dom inte förstår vad jag pratar om.En ska göra det en mår bra av... jag skippar praktiskt taget alla familjesammankomster. Är mina födelsedagar inte intressanta (inte ens de jämna) så är jag inte intresserad av deras. Det har inte med ev presenter att göra men att inte ens idas gratulera är lite lågt (tidigare har jag alltid gratulerat dem på deras födelsedagar).
Det låter härligt!Hemma efter stråkkonsert i en grannbygdegård. 7 musiker från symfoniettan och en överraskande spännande uppsättning stycken
Mår bra.
Har halsbränna eller hjärtinfarkt
Troligtvis halsbränna
Men sjukt jobbigt iaf