Så långt vill jag inte ens tänka, speciellt inte när jag får göra samma sak en gång till i andra huset, borde köpa mig en mangelJag har alla jul/vintergardiner som ska strykas... jag ser inte fram emot det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så långt vill jag inte ens tänka, speciellt inte när jag får göra samma sak en gång till i andra huset, borde köpa mig en mangelJag har alla jul/vintergardiner som ska strykas... jag ser inte fram emot det!
Skall på spelning imorgon bla skall en spela althorn. Är en trio som spelar flera instrument var. Dottern spelar althorn och ser jag såna spelningar i trakten så passar vi på att kolla.Hemma efter stråkkonsert i en grannbygdegård. 7 musiker från symfoniettan och en överraskande spännande uppsättning stycken
Mår bra.
Men söndag innebär ju stalljour och macka åt 23 hästar innebär ungefär samma sak. Ja alltså jag är hjälpsam och hjälper gruppen och sitter inte i bilen eller står och tittar på. Utfodring åt alla hästar, täcka hästar och mocka. Det är nästan så jobbet lockar typ.Jag TROR min hjärna ställt om till att det faktiskt är lördag idag så du slipper jobbdag imorgon
Du kan hjälpa min dotter på stalljour imorgon bitti. Jag har mycket på att göra listan.Åt upp resten av Halloween chokladen. Inte så smart men ja, nu är den uppäten och jag kan inte längre frestas att äta den. Diskat så nu är det rent och prydligt i köket. Imorgon ska jag gnugga kycklingklubbor. Förhoppningsvis städa. Och tvätta. Så roligt är mitt liv.
Vi hänger upp gardiner ostrykna det problemet löser kissarna ändå.Mina ligger nysydda i en stol i matrummet o väntar på bräda o strykjärn, sååååååååååå tråkigt
Gardinbyte sker sådär vart femte år så några julgardiner hinner inte in i fönstren….Så långt vill jag inte ens tänka, speciellt inte när jag får göra samma sak en gång till i andra huset, borde köpa mig en mangel
Samma här, byter när jag byter lägenhet.Gardinbyte sker sådär vart femte år så några julgardiner hinner inte in i fönstren….
Jag har små fönser och breda lister runt. Så jag har skippat gardiner helt. Skulle inte se ut någonstans om jag hade annat än små pyttiga kappor. Så det är onödigt.Gardinbyte sker sådär vart femte år så några julgardiner hinner inte in i fönstren….
Enda blåsinstrument jag spelat på var den förhatliga blockflöjten i skolan som lät för och som vi tvingades traggla med. Noter lyckades jag aldrig lära mig och det behövs inte heller eftersom jag numera är ren gehörsspelare. Som gehörsspelare är man ju fri att tolka som man tycker och känner för, gissa om det blev tappade hakor när jag spelade Sköldingepsalmen i valstakt och fortsatte tonsätta en helt egen avslutning.Skall på spelning imorgon bla skall en spela althorn. Är en trio som spelar flera instrument var. Dottern spelar althorn och ser jag såna spelningar i trakten så passar vi på att kolla.
Jag har alla jul/vintergardiner som ska strykas... jag ser inte fram emot det!
Jag tog fram vårat för att stryka en pärlplatta för några år sedan. Dottern var lätt chockad över att vi hade ett strykjärn i hemmet ensStryker inte...Äger inte ens ett strykjärn
Det gör inte jag heller, äger ett strykjärn. Jag använder föräldrarnas några gånger om året.Stryker inte...Äger inte ens ett strykjärn
Samma här ungefär när katterna har slitit dem i slamsor typ.Gardinbyte sker sådär vart femte år så några julgardiner hinner inte in i fönstren….
Man behöver inte fira, man kan njuta av dom fina sakerna ändå.Bah humbug!
På sin höjd hänger jag upp en adventsstjärna. Det är samma fundering varje år, kan en ateist fira en religiös högtid? Dock har jag köpt fem adventskalendrar för katten. Och kanske sätta upp min lilla konstgjorda gran och dekorera den med kattsäkra dekorationer och ljus.
Det är allt.
Jag är ateist och firar inte. Men jag har en adventsljusstake och en stjärna.Bah humbug!
På sin höjd hänger jag upp en adventsstjärna. Det är samma fundering varje år, kan en ateist fira en religiös högtid? Dock har jag köpt fem adventskalendrar för katten. Och kanske sätta upp min lilla konstgjorda gran och dekorera den med kattsäkra dekorationer och ljus.
Det är allt.