Jag har nu spenderat alldeles för lång tid framför datorn, men blev i alla fall klar med mönster-mallen. Nu är det bara att sätta igång och virka (det är typ som en pixelbild som en kan virka efter och skapa ett mönster)! Det var verkligen på tiden att jag blev klar med detta med tanke på att det ska bli en julklapp och det inte ens är två månader kvar till julafton
Har även stekt pannkakor och kan väl bara konstatera att det har gått bättre
Alltså, jag tror inte att jag stekt pannkakor sedan vi flyttade till detta huset för 2.5 år sedan. Då hade tidigare ägarna precis renoverat hela köket och satt in en induktionsspis. Och jag hade knappt sett en induktionsspis och än mindre använt en innan vi flyttade hit. Även om det givetvis inte är så att jag aldrig lagat något på spisen under dessa 2.5 åren, har jag liksom aldrig stekt pannkakor. Och som sagt, det har gått bättre…
Men pannkakor blev det i alla fall! En hel hög till och med eftersom jag även glömt bort hur MYCKET pannkakor det blir av så "lite" deg (smet?)
Tänker dock att det inte gör så mycket, ställer in resten i kylen så kan fyraåringen få lite nutellapannkakor imorgon. Tror att han kommer bli glad då