Ofrivilligt jobb hemifrån pga förkylning.
Fryser som satan och svetten rinner ändå ihop med näsan. Jäj
Fryser som satan och svetten rinner ändå ihop med näsan. Jäj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo.Det har jag med och bor på samma breddgrader som dig. Det är ju inte direkt halt. Var inga problem att köra med sommardäck vid fem i morse.
Stort lycka till! Hoppas du får jobbet.Jag har varit velig kring om jag vill byta jobb eller inte, och det hela har nog hängt på vad alternativet skulle vara. Jag trivs, i stort, trots att arbetsmiljön just nu är väldigt slitsam och jag känner att jag bidrar med någonting ganska viktigt i samhället. Men visst är det en del i mig som längtar efter något större. Att kunna lägga all den här energin på någonting som slår an den djupaste av strängar i mig, och nu såg jag precis en sån jobbannons. Önska mig lycka till.
Vid tvekan - träna! På med gympadojorna och ut och spring!Ingen aning om vad jag ska göra idag.
Stickad tröja med ärmarna fästa i halsen"ragdolltröja"
I bakgrunden har jag SVT serie om undergång. Jo, jag jobbar bara med elände…
Det var halt på cykelvägen jag gick på i morse.... Jag bor i Sörmland så tänker att det är vl inte omöjligt att det är halt andra ställen med.Jo.
Det var svinhalt att gå till förskolan i morse, bara för att man bor på samma breddgrad betyder inte det att det inte kan vara halt här men inte hos dig
Det regnade ju i går natt så då kryper ju fukten upp när det fryser till, riktigt förrädiskt.Det var halt på cykelvägen jag gick på i morse.... Jag bor i Sörmland så tänker att det är vl inte omöjligt att det är halt andra ställen med.
Nej, vi hade ju minusgrader, ser inte det som konstigt alls faktiskt. Det är dels den årstiden nu och dels förväntar jag mig det vid minusgrader så att säga.Det regnade ju i går natt så då kryper ju fukten upp när det fryser till, riktigt förrädiskt.