Vad gör vi? Del CCIV

Det går bra nu! 🙄😅
Hade inga ögon typ när jag vaknade IOM SÅ trött. Sminkade mig noga och kände att jag gjort det så jäkla bra efter en lång stund. Skulle prova ett hack med att föna fransarna efter mascara för att de skulle hålla sig uppe/böjda bättre.
Om ALL mascara smälta och låg som två panda-ringar under ögonen? Jepp..

Jag läser bra böcker också. Men när jag läser något riktigt bra så har jag inte tid att surfa.

Om magen är lugn idag så ska jag fixa några ärenden och handla.

Hemma på hemmakontoret efter att ha tillbringat hela veckan i Stockholm. Jag är verkligen inte van vid att sitta i en föreläsningssal hela dagarna. Så trots superintressanta dagar är det rätt skönt att sitta vid skärmen igen. Nu kan jag resa mig när jag vill och ta ut vov på lunchpromenad. Och så är det fredag!

Börjar lite senare i dag än vanligt i ett försök att få mer sömn och mindre epilepsianfall. Skippade frukosten till förmån för hundpromenad, kanske dumt beslut, har ingen att fika med på jobbet så lär inte ta paus där heller ens. Nåväl, snart hemma. Och det är ju fredag. Funderar på att gå inom affären och köpa ett vörtbröd!

Har satt mig med dagens plugg och ska försöka få ihop det till något förhoppningsvis begripligt. Behöver åka och handla sedan och överväger om jag ska ta mig till ica maxi istället för Lidl. Hoppas dock att det blir plusgrader snart så det inte är halt, har fortfarande sommardäck på bilen

Nyligen hemkommen från gastroskopi. Alla magsår borta! :up:
Jag har känt att magen är bra ett tag nu... förutom när jag ätit kasst men då får jag skylla mig själv.

Jobbar hemifrån så jag tinar lax och tvättar lite medan jag jobbar. Skönt med en fokuserad dag, skulle vilja få så många småpill grejer (som egentligen går ganska fort att göra men som har samlats på hög) gjorda som möjligt. Det hade varit skönt för då slipper min hjärna surra med påminnelser om dessa när jag jobbar så kan jag fokusera på lite större saker :)

Fortfarande ont i foten men mycket snällare i dag.

Fick äntligen ändan ur och beställa hjulbyte. Första lediga tid om 3 veckor.

Förstår inte varför det tar emot så att ringa såna samtal.

Försökte boka online men inget datum fungerade så då fick jag ringa.

Ligger på soffan med min hosta och bihåleinflammation som sällskap. From imorse blir det fullt ös smärtstillande, nothing to lose (utom kanske hur ont mitt ansikte gör).

Frustrerande för kroppen känns helt okej, men bihålorna förstör hela huvudet och halsen :arghh:

Nåja. Kollar Shetland och funderar på lunch!
DET är nice :D
Sen blir det en liten solig tur i skogen.

Sitter på tåget till Stafford. Om det är någon som tycker att "nämen hon var väl nyss i Dublin?!" så stämmer det, jag hann vara hemma i knappt 12 timmar innan det bar av igen 😅 Hade absolut inte gett mig iväg såhär snart igen om det inte vore för att vi ska hämta den fina campervan vi var och tittade på förrförra helgen. Idag ska drömmen alltså äntligen gå i uppfyllelse på riktigt! Har redan lite "buyer's remorse" sådär som man har vid riktigt stora inköp, men försöker intala mig att det kommer att bli hur bra som helst det här. Så mycket äventyr som väntar! Vi har roat oss med att skriva en lista på alla resor vi vill göra med den, och den är redan över 10 punkter lång... 😍

Sitter på tåget till Stafford. Om det är någon som tycker att "nämen hon var väl nyss i Dublin?!" så stämmer det, jag hann vara hemma i knappt 12 timmar innan det bar av igen 😅 Hade absolut inte gett mig iväg såhär snart igen om det inte vore för att vi ska hämta den fina campervan vi var och tittade på förrförra helgen. Idag ska drömmen alltså äntligen gå i uppfyllelse på riktigt! Har redan lite "buyer's remorse" sådär som man har vid riktigt stora inköp, men försöker intala mig att det kommer att bli hur bra som helst det här. Så mycket äventyr som väntar! Vi har roat oss med att skriva en lista på alla resor vi vill göra med den, och den är redan över 10 punkter lång... 😍
Vad roligt för er! Hoppas det blir så bra som ni tror. 😊

Har satt mig med dagens plugg och ska försöka få ihop det till något förhoppningsvis begripligt. Behöver åka och handla sedan och överväger om jag ska ta mig till ica maxi istället för Lidl. Hoppas dock att det blir plusgrader snart så det inte är halt, har fortfarande sommardäck på bilen
Det har jag med och bor på samma breddgrader som dig. Det är ju inte direkt halt. Var inga problem att köra med sommardäck vid fem i morse.

Tänker strax flexa ut från jobbet, göra en handfull ärenden och sen gå på jobbfest ikväll. Drygt 60 pers, bara op och IVA, brukar alltid bli väldigt kul. :) Avser dock att hålla mig litet grann i skinnet, dels för att jag tänkte cykla 2+2 mil dit och dels för att jag har femtioelva ytterligare ärenden och fix att göra i helgen medan resten av familjen är iväg hemifrån.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 285
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
571
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 037
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 995
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna