Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ångrar lite grann morgonens utflykt. Men tack och lov för hemtenta. Nu ska jag gå upp igen!
Samma här.Ingen aning om vad jag ska göra idag.
Vad roligt för er! Hoppas det blir så bra som ni tror.Sitter på tåget till Stafford. Om det är någon som tycker att "nämen hon var väl nyss i Dublin?!" så stämmer det, jag hann vara hemma i knappt 12 timmar innan det bar av igen Hade absolut inte gett mig iväg såhär snart igen om det inte vore för att vi ska hämta den fina campervan vi var och tittade på förrförra helgen. Idag ska drömmen alltså äntligen gå i uppfyllelse på riktigt! Har redan lite "buyer's remorse" sådär som man har vid riktigt stora inköp, men försöker intala mig att det kommer att bli hur bra som helst det här. Så mycket äventyr som väntar! Vi har roat oss med att skriva en lista på alla resor vi vill göra med den, och den är redan över 10 punkter lång...
Det har jag med och bor på samma breddgrader som dig. Det är ju inte direkt halt. Var inga problem att köra med sommardäck vid fem i morse.Har satt mig med dagens plugg och ska försöka få ihop det till något förhoppningsvis begripligt. Behöver åka och handla sedan och överväger om jag ska ta mig till ica maxi istället för Lidl. Hoppas dock att det blir plusgrader snart så det inte är halt, har fortfarande sommardäck på bilen