Vad gör vi? Del CCIV

Fick avboka tandläkaren idag, snurrig i kroppen och bråkig mage. Har vilat och sovit och nu känns det bättre.
Ser Efter fem, kan de inte sluta tjata om USA-valet?!
Ska nog gå ut och få lite luft. Ska bara vila lite först. Är trött.

Orkar nog inte gå ut, kan gå i morn när det är ljust. Behöver panta flaskor.
Vill krypa i säng nu fast kl bara är 17:40, undrar om nåt är fel i kroppen … :confused: Känner mig helt slut.

Sjukt intensiv dag! Vaknade tidigt och kom iväg till jobbet tidigt, hann jobba undan lite i 40 min. Sen packade jag bilen med grejer som skulle ner till gymnasiemässan, hann prata med kollegan som bar sig dumt åt innan lovet. Ner till mässan och hjälpte till att rodda ihop det sista innan alla högstadieskolor började rulla in. Tack och lov för våra elever som skötte snacket och jag servade med broschyrer och stöttade upp. Pratade med kollegor, hann gå en runda, fika och lära känna nya människor.

Sen ta med mig en elev tillbaka till skolan, bli irriterad på chefen som hoppade på mig om en grej jag blev lovad i augusti, händer på måndag och han undra om jag inte kunde hitta något billigare alternativ. Nej inte på tre dagar!

Hade lektion, prata med en kollega om våren, hann rätta treornas prov klart och skicka ut bedömning till dem. 🤪 Så på vägen hem blev det stopp och hämta upp snabbmat och nu andas i soffan.

Inte den bästa dagen på jobbet och så kommer man hem och undrar var toaletten är….
IMG_1500.webp

Varit och handlat satsumas och en skinkstek. Imorgon steksnöre så jag kan binda ihop den och en julkalender till Megara.

Ser redan människor som springer omkringer med paket. Det börjar tidigare och tidigare. Bara de inte börjar skvala julmusik ändå.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 287
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
573
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 037
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 995
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm