Jag har en tesil och en ännu oinvigd tekanna. Skulle vilja köpa lite nya, spännande tesorter att smaka men har inte kommit så långt än utan kör på min favoritsort i påse om och om igenKöpt en tesil. Är lite trött på tepåsar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en tesil och en ännu oinvigd tekanna. Skulle vilja köpa lite nya, spännande tesorter att smaka men har inte kommit så långt än utan kör på min favoritsort i påse om och om igenKöpt en tesil. Är lite trött på tepåsar.
+ 1 på denJag har en tesil och en ännu oinvigd tekanna. Skulle vilja köpa lite nya, spännande tesorter att smaka men har inte kommit så långt än utan kör på min favoritsort i påse om och om igen
Faen att man har bundit i 1 år till. Får hoppas det håller i sigGrattis till dubbelsänkningen till er med bolån
Själv känner jag att jag inte lämnat hösten än. Har fönstret öppet i sovrummet (lite) och det är inte för kalltVintermorgon i sinnet. Stängde om mig och hunden vid läggdags för att det inte skulle bli alldeles för livlig natt med katt tillbaka i huset. (hund äääälskar katt. Katt avskyr hund)
På morgonen ligger katten på sin vanliga plats i soffhörnet och kattlådan behöver städas. Som sagt, vinter igen.