Vad gör vi? Del CCIV

:meh: I går sprang jag 7-8 kilometer och på ungefär den 6e fick jag ont på utsidan av foten. Sprang vidare men det slutade inte så jag gick en bit - smärtan lättade lite och det var mörkt och kallt, så eftersom jag inte hade långt kvar travade jag hemåt.
Sedan när jag skulle gå den sista biten fick jag halta rejält. Körde lite fotmassage, massagepistol och varma strumpor och smärtan lättade igen.

Vaknade i morse med en hint av ont, på väg till jobbet eskalerade smärtan och nu haltar jag igen. Foten får faktiskt ta och skärpa sig omedelbums! Vad är detta för urusel idé?!?:rage:

Vintermorgon i sinnet. Stängde om mig och hunden vid läggdags för att det inte skulle bli alldeles för livlig natt med katt tillbaka i huset. (hund äääälskar katt. Katt avskyr hund)

På morgonen ligger katten på sin vanliga plats i soffhörnet och kattlådan behöver städas. Som sagt, vinter igen. :)

Fullspäckat schema idag, bara roliga saker! Först öppna förskolan. Sen ut och äta på restaurang med mina föräldrar. Sen tipspromenad.
Hoppas att vädret skärper till sig lite innan dess. Just nu är det gråååååått

Ska göra mig i ordning för att träffa sambons syster :D Det blir en solig skogspromenad med henne och hundarna. Jag ser väldigt mycket fram emot det! Med lite tur kan vi umgås och baka något gott efteråt också.

Jag har en tesil och en ännu oinvigd tekanna. Skulle vilja köpa lite nya, spännande tesorter att smaka men har inte kommit så långt än utan kör på min favoritsort i påse om och om igen :rofl:
+ 1 på den

2 tekannor, flera tesilar OCH en förpackning med påsar för löste som jag fick för typ 20 år sen.. Likförbannat hamnar jag på mitt påse av samma sort om och om igen :rofl:

Vintermorgon i sinnet. Stängde om mig och hunden vid läggdags för att det inte skulle bli alldeles för livlig natt med katt tillbaka i huset. (hund äääälskar katt. Katt avskyr hund)

På morgonen ligger katten på sin vanliga plats i soffhörnet och kattlådan behöver städas. Som sagt, vinter igen. :)
Själv känner jag att jag inte lämnat hösten än. Har fönstret öppet i sovrummet (lite) och det är inte för kallt :banana:

Vinter vik hädan! :D

På jobb. Startade dagen med ett teamsmöte i sängen :D Sen upp rasta hundar och nu är jag inne på kontoret.

Har en del att göra idag. Börjar bli förkyld men låtsas inte om det så kanske det går över.

Sitter på hotellfrukosten och njuter av en lugn morgon. Min jobbigaste arbetsuppgift för dagen blev igår delegerad till en kollega, helt utan min inblandning, så jag unnade mig lite sovmorgon följt av ett kort träningspass och nu långfrukost. Ska snart gå upp och jobba ett par timmar från rummet, sen checka ut och göra lite sightseeing i ett par timmar och sen jobba lite till innan det är dags att flyga hem.

Det är för övrigt 17 grader här idag och igår var det 18... Vadå november? 😮

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 266
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
568
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 036
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 995
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar