Vad gör vi? Del CCIV

Ligger i soffan och försöker att enbart svara sambon med tumme upp eller tumme ner :rofl:
Det är jättesvårt! Särskilt som han spelar Deus Ex: Human Revolution och jag vill komma med input :cautious:
Dumma hals!

Var visst seg ur sängen idag men kom iväg till samhället ett stycke bort och handlade det sista till helgens firande och nu fanns massa glögg att välja på 😍 och så en stor mjölkchokladkaka i gåva 😇😁.
Fixade stallet på vägen hem och hittade fröken pålla ganska långt in i buskaget; skapligt hungrig (blir ju en omställning) sen de byte från gräshagen till skogshagen så nu går det åt att öka frukosthö och lunchhöet så det blir ett jämn fördelning över dygnet för en god hästhållning 😊🥰. Fick bli lite longering över cavalettikryss i trav och galopp idag, duktig pålla som gjorde det fint 🤩.

Kvällis till bonde söker fru och asså vad god risirutti med "magisk mango" är 😋. Om mango är en av mina favoritfrukter?!? Ptja eftersom jag vill testa allt som har med mango att göra är det nog så ändå 😅.
Älsklingen lyckades igen att elda lite för mycket, det vet man när det är väl varmt i v-rummet och han börjar klä av sig 🤣.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 256
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
563
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 031
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 991
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar