Vad gör vi? Del CCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var visst seg ur sängen idag men kom iväg till samhället ett stycke bort och handlade det sista till helgens firande och nu fanns massa glögg att välja på 😍 och så en stor mjölkchokladkaka i gåva 😇😁.
Fixade stallet på vägen hem och hittade fröken pålla ganska långt in i buskaget; skapligt hungrig (blir ju en omställning) sen de byte från gräshagen till skogshagen så nu går det åt att öka frukosthö och lunchhöet så det blir ett jämn fördelning över dygnet för en god hästhållning 😊🥰. Fick bli lite longering över cavalettikryss i trav och galopp idag, duktig pålla som gjorde det fint 🤩.

Kvällis till bonde söker fru och asså vad god risirutti med "magisk mango" är 😋. Om mango är en av mina favoritfrukter?!? Ptja eftersom jag vill testa allt som har med mango att göra är det nog så ändå 😅.
Älsklingen lyckades igen att elda lite för mycket, det vet man när det är väl varmt i v-rummet och han börjar klä av sig 🤣.

Lade en bra resenscion på Trustpilot om företaget jag beställde mina pyttesmå stövlar ifrån. De gav mig fri returfrakt och var sedan jättesnabba på att registrera returen och swisha mina pengar tillbaka. Föredömligt :up: ! Nu hoppas jag verkligen att vinterstövlarna som jag beställde samtidigt - och som ska skickas snart - inte är lika små :nailbiting: ... Enligt kundtjänst ska de inte vara det, så jag håller tummarna!

Drömde jobbiga drömmar.
Men sov mig förbi pappas meddelande om att de hade landat sent i går kväll.
Joggade förbi deras hus i morse och bilen stod utanför och jag gissar att de sover gott just nu.

Tyvärr lite kallare idag när jag var ute. Mellan 1 och 2 plusgrader bara.

Idag ska de komma och laga badrummet. Ska se till att ha gått till jobbet innan de kommer.

I dag är det bara jobb till 15:30.

Ska straxt åka till jobbet, med nya schemat är torsdagar massiva så det ser jag inte supermycket fram emot… men men, det blir nog bra. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 381
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
33 784
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
598
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023