Äter inte ormen upp dom då?Jag har en plan.... jag tror att alla mina vandrade pinnar ska få flytta in med Nipper (min gamla majsorm.). Japp! Det blir bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter inte ormen upp dom då?Jag har en plan.... jag tror att alla mina vandrade pinnar ska få flytta in med Nipper (min gamla majsorm.). Japp! Det blir bra!
Nä, han är inte intresserad av insekter, och de är så stora nu att de kommer att gilla utrymmet. De största är runt 15cm. Det ska bli lite spännande att se vad de hittar på faktiskt.Äter inte ormen upp dom då?
15 cm är långt för en insekt, sjukt långt.Nä, han är inte intresserad av insekter, och de är så stora nu att de kommer att gilla utrymmet. De största är runt 15cm. Det ska bli lite spännande att se vad de hittar på faktiskt.
Efter rejäl dimma in på fm fick vi strålande solsken innan det redan vid 14-tiden började bygga upp dimma igenFullspäckat schema idag, bara roliga saker! Först öppna förskolan. Sen ut och äta på restaurang med mina föräldrar. Sen tipspromenad.
Hoppas att vädret skärper till sig lite innan dess. Just nu är det gråååååått
Här blir det lövbiff och pommesHar sköljt näsan/bihålorna.
MAGI! Tänk om jag haft det imorse, hade gråtit av lycka haha.
Nåja, nu har jag iallafall till imorgon.
Kollat ikapp all hästhoppning och funderar på vad man ska äta till middag sen?
Här blir det också utmanat kött fast schnitzel.Här blir det lövbiff och pommes
Och jag firar 1a advent o bakar en mjuk pepparkakaFirar Annandag Kladdkaka
Bästa kakan ändå.Och jag firar 1a advent o bakar en mjuk pepparkaka
Ja eller hur? Den kommer raskt följas av en nötkaka,även den mjuk.Bästa kakan ändå.
Min fråga blir varför, om det inte finns en analys. Men håller du dig inom gränsvärden så kanske varför inte? Många alternativterapeuter brukar tyvärr rekommendera vilda höga doser.Hemma från jobb och MASSAGE... Det var mycket skönt och nu luktar jag helt ljuvligt av rosmarinoljan som hon använde. Massören föreslog att jag kanske skulle börja ta lite extra magnesium. Ja, varför inte? Testa kan man ju !
Hon rekommenderade ingen speciell dos alls. Jag är superförsiktig med allt, så det lär bli ett litet tillskott bara om jag testar.Min fråga blir varför, om det inte finns en analys. Men håller du dig inom gränsvärden så kanske varför inte? Många alternativterapeuter brukar tyvärr rekommendera vilda höga doser.
Här var det halt imorseDet har jag med och bor på samma breddgrader som dig. Det är ju inte direkt halt. Var inga problem att köra med sommardäck vid fem i morse.
Nu är jag inte kapabel att springa sen många år på grund av min MS.Vid tvekan - träna! På med gympadojorna och ut och spring!
Jag sätter en tummen ner för oss som har div. krämpor, jag har ju alltid gillat att cykla men det var då det, liksom jogga men jag är glad att jag fortfarande kan gå obehindrat i skog och mark än. Cykla korta sträckor funkar men sen ballar ena höften ur för ett gäng dagar framåt, jogging är bara att glömma. Jag har ett snett ben sen födseln (ja jag är vanskapt) och när jag hade passerat 50-strecket var det helkört.Nu är jag inte kapabel att springa sen många år på grund av min MS.
Jag går istället men idag var det inte motionsdag. Måste tyvärr planera sånt noga för att få tillräcklig återhämtning mellan gångerna.
Det var min första tanke också. Varför ta om man inte har dokumenterad brist alternativt ligger nära neråt i referensvärdena så att ett tillskott skulle kunna hjälpa ändå.Min fråga blir varför, om det inte finns en analys. Men håller du dig inom gränsvärden så kanske varför inte? Många alternativterapeuter brukar tyvärr rekommendera vilda höga doser.
”Bra” med olika typer av elände. Nu har jag lärt mig i teorin att förhålla mig till elände men ibland blir det överväldigande, och det är väl ett friskhetstecken.Vet hur det känns. Jag varvade med att kolla på program om Tjernobyl och 9/11 när jag fått en total katastrofdom senast. Ibland känns det som att plågorna bedövas lite av att bara överdosera många typer av blandat elände.
Men sedan kom katten Ruth och såg att jag var ledsen. Så då föreslog hon att vi skulle leka den roligaste leken när jag springer fram och tillbaka i huset med en pinne och en rosa fjädergrej efter mig, och hon springer efter och jagar den. (Ruths bästa tips för att liva upp stämningen. Ruth är en klok liten katt.)