De har varit kvaft hela veckan , den lilla åskan ma hat fått har inte rensat i luftenHär ska de åska sägs de Får väl se kan behövas om inte annat är så jäkla kvavt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har varit kvaft hela veckan , den lilla åskan ma hat fått har inte rensat i luftenHär ska de åska sägs de Får väl se kan behövas om inte annat är så jäkla kvavt!
Äsch det mesta blåser bortVisa bifogad fil 73284 Ni som pratar om regn, där har ni regnet. Och jag vill inte ha regn o morgon då jag ska städa en lastbilshytt ute
Skulle behövas en rejäl urladdning är så kladdigt och vara uteDe har varit kvaft hela veckan , den lilla åskan ma hat fått har inte rensat i luften
Japp, speciellt när man polerar bilar med. Nu har jag svalor som flyger utanför portarna och helt galna är dom . Snacka inte om tripes dom har kilat en över allt och är över allt med.Skulle behövas en rejäl urladdning är så kladdigt och vara ute
Jag brukar ha ett tunt lakan över min spikmatta.Ligger på spikmattan och har ovanligt ont. När ska det vända och bli skönt
Sök -pendla eller annat. Vi kanske bara lever en gång osvKonstaterar att det finns en utbildning jag vill gå, och så två distanskurser som kan användas som "tillägg" för att lite lättare få jobb på intressanta platser. Meeen utbildningen jag vill gå anordnas inte på så många ställen och närmsta stället är tillräckligt långt bort för att det ska bli krångligt att ta sig dit osv. Och nä, den är inte tillräckligt mycket på distans ens i coronatider.
Vet inte hur jag ska göra. Den där utbildningen har jag varit sugen på i mer än ett år nu, hade i princip bestämt mig för att söka till förra hösten men det var då jag upptäckte att skolan låg lite väl långt bort (skolan är "delad" och självklart går just min utbildning på den del av skolan som är längre bort från mig, den närmsta är riktigt nära...). Vad jag än tittar på så far tankarna alltid iväg till den där och de jobbannonser som dyker upp som låter mest intressanta kräver just en sådan typ av utbildning...
Och nä. Jag kan inte flytta som det ser ut nu. Tyvärr.
Precis sådan var min gamla också, jag fick frosta av ungefär var tredje månad.Ja, uråldrig kyl och det är massa frost/is på väggen längst in. Trots att jag satt ner temperaturen fryser saker jag stoppar in om de står längst bak.
Hur gammal är en sådant gammalt kylskåp?Precis sådan var min gamla också, jag fick frosta av ungefär var tredje månad.
Hade det inte varit för att jag måste ta hand om hundarna också så kanske det hade gått. Nu blir det lite väl bökigt. Ska kolla med skolan igen och se hur allt skulle bli tidsmässigt och prata med killen jag träffar för att se om han kanske kan hjälpa till på något sätt...Sök -pendla eller annat. Vi kanske bara lever en gång osv
Jag har ingen aning, det stod här när jag flyttade in.Hur gammal är en sådant gammalt kylskåp?
Och @MJLee
Jag har nog aldrig frostat av en kyl någonsin. Bara i syfte vid avställning