Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ute i fem minuter max i regnet sen var jag blöt in på bara kroppen. Kläderna droppade när jag satte mig i bilen 😫 Kom världens skyfall och hade redan släppt ut Palle så kunde ju inte lämna Fabror Trul inne ... Han hade förövrigt bråttom ut till gräset trots regnet 😂

Tagit en dusch nu när jag kom hem, ska slänga in alla kläder i tvättmaskinen och koka lite te tror jag.
IMG_20210710_083944869_HDR.webp

Adjöss matte ses ikväll typ 😂🐴💨
 
Och nu har word problem med meningen "ett stort mått tålamod". Stavningskollen tycker, gudbevars, att jag ska skriva ihop sammansatt ord. Det ska vara "måtttålamod" såklart. Lägg noga märke till de TRE t:na i mitten.... O_o :D

Åh, word. Så himla bra 😂

--
Jag är hungrig, men vill inte ha något. Deppdag ☹️ Kommer inte någon vart med garderobsrensningen heller, högen med kläder har bara flyttat mellan sängen och golvet några dagar 😅 Men snart!
Har iaf rensat krukväxterna och diskat, sedan måste det ju vara rimligt med paus?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 965
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 204
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 289
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp