Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är fortfarande vid liv, men det bådar inte särskilt gott tycker jag. Som jag kämpat för att få tag på den här fisken, jag kommer bli så himla ledsen om han stryker med.Jag kom hem efter sent städ och lade genast märke tull att min härliga paradisfisk inte var framme och tiggde mat som vanligt - letade mig halvt fördärvad innan jag hittade honom under en plastpåse på golvet! Han har på något jäkla vänster lyckats hoppa ut ur akvariet.
Lever fortfarande dock, och de är ju härdiga fiskar. Jag hoppas att han klarar sig.
Den senaste sprutan innan, stelkramp, sitter i färsk minne så jag är beredd på det värsta typRäkna med ont i armen i vissa rörelser , den lilla sprutan känns dagen efter
Jag hade en svärdbärare som hoppade ur karet när jag hade locket uppe. Den låg och sprattlade på mattan när jag kom in i rummet...Jag kom hem efter sent städ och lade genast märke tull att min härliga paradisfisk inte var framme och tiggde mat som vanligt - letade mig halvt fördärvad innan jag hittade honom under en plastpåse på golvet! Han har på något jäkla vänster lyckats hoppa ut ur akvariet.
Lever fortfarande dock, och de är ju härdiga fiskar. Jag hoppas att han klarar sig.