GaragetJag får upp massa reklam för svampodling.
Nu vill jag ju testa! Men var ska jag ha plats för det tänkte jag? Nä just det, tänkte inte så långt.
Jag vill också odla svamp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GaragetJag får upp massa reklam för svampodling.
Nu vill jag ju testa! Men var ska jag ha plats för det tänkte jag? Nä just det, tänkte inte så långt.
Garaget
Jag vill också odla svamp
Det finns alltid plats för en odlingslåda eller två nånstansSkulle funka. Det är visserligen rätt fullt där med
Artfakta? Vad innebär det? Sådana ser jag lite då och dåJag har hittat en sälgskimmerfjäril idag. Det är första gången jag sett en sån. Inte var den blyg heller. Jag har rapporterat fyndet till artfakta.
Visa bifogad fil 73322
Här lyser (?) också regnet med sin sorgliga frånvaroVem snodde mitt utlovade regn
Kommit en yttepytteskur i morse, sen bara blivit varmare och varmare, nu skiner solen och det är 28 grader Jag hadde hoppats på att slippa vattna juh
Tom Hiddleston Gillar verkligen serienDags för popcorn och veckans avsnitt av Loki.
En sajt där man kan rapportera fynd. https://artfakta.se/rapportera/taxon/100328Artfakta? Vad innebär det? Sådana ser jag lite då och då
Rätt åt dig...#bakis
Rätt åt dig...
Väldigt luftig sådan men iofs de i Hongkong har ju många gånger sina garderober utomhus
Väldigt luftig sådan men iofs de i Hongkong har ju många gånger sina garderober utomhus