Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är för varmt idag. 🥵

Barn och pappa är iväg och köper nya sängkläder inkl kuddar och täcken. Både jag och barnet vaknar snoriga så det är dags att börja eliminera. Inga katter i sovrummet och jag har luftrenare 24/7 i det rummet.

Ska sätta mig med uppgift i historia som ska in imorgon, sen har halva kursen gått 🤪

32716A1E-0906-425A-9A82-FFB249942C4C.webp

Städar ur garderoben :cautious:

Firat Storasyster som fyller år idag ❣️ Kan ha påpekat att hon snart börjar närma sig 40 med stormsteg :angel: Helt rimligt och mobba henne lite med tanke på hur hon höll på i våras när jag fyllde år 😂

Nu måste jag ta en stöd vila, sovit tre timmar inatt. Får världens magknip och blir helt svettig av den nya medicinen. Dock är de en vanlig biverkning så ska hålla upp med den när de blir så 😫 Kul kan kanske ta den typ 1 -2 gånger i veckan och aldrig full dos heller för då ligger jag dubbelvikt på kvällen 🤐 Tror jag får ringa vårdcentralen nästa vecka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 646
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama