Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är för varmt idag. 🥵

Barn och pappa är iväg och köper nya sängkläder inkl kuddar och täcken. Både jag och barnet vaknar snoriga så det är dags att börja eliminera. Inga katter i sovrummet och jag har luftrenare 24/7 i det rummet.

Ska sätta mig med uppgift i historia som ska in imorgon, sen har halva kursen gått 🤪
 
32716A1E-0906-425A-9A82-FFB249942C4C.webp


Städar ur garderoben :cautious:
 
Firat Storasyster som fyller år idag ❣️ Kan ha påpekat att hon snart börjar närma sig 40 med stormsteg :angel: Helt rimligt och mobba henne lite med tanke på hur hon höll på i våras när jag fyllde år 😂

Nu måste jag ta en stöd vila, sovit tre timmar inatt. Får världens magknip och blir helt svettig av den nya medicinen. Dock är de en vanlig biverkning så ska hålla upp med den när de blir så 😫 Kul kan kanske ta den typ 1 -2 gånger i veckan och aldrig full dos heller för då ligger jag dubbelvikt på kvällen 🤐 Tror jag får ringa vårdcentralen nästa vecka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 956
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 204
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 270
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp