Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag letade också efter dom bilderna = öppna alla pdf:er och skärmklippa tog typ hundra år kändes det som.Nu har jag suttit ett tag och fått in en hel del. Är inte så farligt som jag trodde, bara 97 mönster hittills. Det är ju nästan ingenting! Fast jag har en hel del klänningar och överdelar kvar. Herr och barn har jag inte lagt in heller.
Tygåtgång tänkte jag lägga in men jag blev lat och orkade inte leta rätt på det för alla mönster. Att jag suttit och letat efter tekniska bilder på allt kan vi ju låta vara osagt
Ja, då får en vila! Att balansera aktivitet med vila är smarthet mer än lathet tänker jag.När man flyttat allt i hela lägenheten och möblerat om totalt och sen städat, då måste man få vara lat sen va?
Har grymt ont i ryggen men är nöjd med hur det blev
Haha ja det var ett himla pillJag letade också efter dom bilderna = öppna alla pdf:er och skärmklippa tog typ hundra år kändes det som.
För att inte prata OT för mycket lär jag väl säga att jag nu ska testa ett av mina nyaste mönster jag köpt. Bara jag orkar lyfta arslet ur fåtöljen
Frosta av KYLEN???Behöver verkligen frosta av kylen, men det är inte precis den lämpligaste årstiden
Frosta av KYLEN???
Du borde byta till en modernare utgåva...Ja, uråldrig kyl och det är massa frost/is på väggen längst in. Trots att jag satt ner temperaturen fryser saker jag stoppar in om de står längst bak.
Du borde byta till en modernare utgåva...
Räkna med ont i armen i vissa rörelser , den lilla sprutan känns dagen efterPuhäh! Nu är det iallafall gjort!