Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag suttit ett tag och fått in en hel del. Är inte så farligt som jag trodde, bara 97 mönster hittills. Det är ju nästan ingenting! Fast jag har en hel del klänningar och överdelar kvar. Herr och barn har jag inte lagt in heller.
Tygåtgång tänkte jag lägga in men jag blev lat och orkade inte leta rätt på det för alla mönster. Att jag suttit och letat efter tekniska bilder på allt kan vi ju låta vara osagt :angel:
Jag letade också efter dom bilderna = öppna alla pdf:er och skärmklippa 😂😂 tog typ hundra år kändes det som.

För att inte prata OT för mycket lär jag väl säga att jag nu ska testa ett av mina nyaste mönster jag köpt. Bara jag orkar lyfta arslet ur fåtöljen 🙄
 
När man flyttat allt i hela lägenheten och möblerat om totalt och sen städat, då måste man få vara lat sen va?
Har grymt ont i ryggen men är nöjd med hur det blev
Ja, då får en vila! Att balansera aktivitet med vila är smarthet mer än lathet tänker jag. :heart

är hundvakt. Galet mysigt!
EF186805-22D7-4BEC-B0FC-541690E20A04.webp
 
Jag letade också efter dom bilderna = öppna alla pdf:er och skärmklippa 😂😂 tog typ hundra år kändes det som.

För att inte prata OT för mycket lär jag väl säga att jag nu ska testa ett av mina nyaste mönster jag köpt. Bara jag orkar lyfta arslet ur fåtöljen 🙄
Haha ja det var ett himla pill 😅

Nu ska jag sy lite. Bara tre sömmar och fåll kvar!
 
Äntligen hemma! Hunden har åkt hem till katternas jubel och jag har även hunnit med ett restaurangbesök, åt kalvschnitzel och drack världens godaste rabarberdrink :d
Nu ska vi se Lost(sisådär X antal år efter alla andra) och mysa i soffan :heart Tror inte jag är riktigt förlåten för hunden än dock, båda katterna vägrar ligga i knät men ligger bredvid. Blir till att fjäska lite för dem närmaste dagarna.
 
Har hämtat ett gäng corys, blev 18 stycken små C paleatus
Även hämtat frogbite, täckglas och frysmat till firrarna.
Det blev 2 st 500 grams kakor av fryst artemia, 2 st 500 grams kakor av fryst vita mygg.
Så nu har de ett tag - de små odjuren. Bortskämda är de...
 
Screenshot_20210709-212637_Samsung Internet.webp
Ni som pratar om regn, där har ni regnet. Och jag vill inte ha regn o morgon då jag ska städa en lastbilshytt ute
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
54 991
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 208
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 303
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp