Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och sorterar mönster i Airtable (tack för tipset @Trott ! Bästa på länge!). Hittills inte kommit så långt, 10 klänningar inlagda bara. Har väl ett par hundra mönster kvar :angel: Jag har att göra ett tag! Samtidigt vill jag sy och surfa och spela spel och sticka och sånt.
Jag har 100 dammönster inlagda, och ungefär 30 barn + herr 😂 har dock inte uppdaterat alla mina med tygåtgång eller storlekslistor då jag vill ha det lättillgängligt också. Men tror jag fått in alla mina! Så himla smidigt sätt att hålla koll på alla mönster 😊
 
Stallet fixat, transporten blev faktiskt fin när husse bytte rampen på den trots att de inte hade en skiva i rätt färg så han fick måla 👍👏 Så nu kan vi med gott samvete byta in den i Augusti när den nya kommer.

Sen passa jag på att handla inför helgen, tänkte grilla idag var väldigt länge sedan vi gjorde de. Bara inte blivit av 😅 Men sambon gick på ledighet nu så passar väl bra som Fredags mat. Morrhoppan och Kung Puck sover som utslagna hjältar i värmen ❤️ Så roligt och se hur försiktig han är med sin kattungevän, de här blir bra för honom 🥰
 
Jahaja. Hade miniläckan i typ två dar. Idag återkom den med mensvärk och några droppar. Sådär var det de två första åren med h-spiralen och kommer nu åter. Som sagt. Ta tag i det där och fiska ut den.
Varit i stallet och gjort tillsyn och så; hagvila idag efter 6 dagars motion i följd både uppsuttet och avsuttet :).
 
Rimlig förrätt

58866051-208E-4148-8222-BEFF4A13B708.webp
 
Laddar för att ta ett städrace i lägenheten då våra grannar ska komma ner på ett glas vin eller tre senare ikväll. Det är inte mycket som behöver göras, men det sitter långt inne efter en lång arbetsvecka... Kanske får vila på soffan i en kvart först :angel: Nämnda grannar sms:ade tidigare idag och frågade vilken sorts druva vi älskar och vilken vi hatar. Älskar folk som tar det här med vin på allvar! :D
 
Jag har 100 dammönster inlagda, och ungefär 30 barn + herr 😂 har dock inte uppdaterat alla mina med tygåtgång eller storlekslistor då jag vill ha det lättillgängligt också. Men tror jag fått in alla mina! Så himla smidigt sätt att hålla koll på alla mönster 😊

Nu har jag suttit ett tag och fått in en hel del. Är inte så farligt som jag trodde, bara 97 mönster hittills. Det är ju nästan ingenting! Fast jag har en hel del klänningar och överdelar kvar. Herr och barn har jag inte lagt in heller.
Tygåtgång tänkte jag lägga in men jag blev lat och orkade inte leta rätt på det för alla mönster. Att jag suttit och letat efter tekniska bilder på allt kan vi ju låta vara osagt :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 218
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp