Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat riktigt noga så att inte Narnia finns där inneBlev himla förvirrat i morse.
Vaknade till av att det knackar i herrgårdsskåpet. Somnar nog sekunden efter och drömmer att någon öppnar skåpet och vinkar åt mig där inne.
Vaknar halvt och masar mig upp. Halvt sovande går jag och öppnar skåpet, mumlar för mig själv "meh du är ju inte ens här?". Ser sedan att två av skruvarna jag skruvat in igår ligger på botten. Mumlar "nä men vi ska bo här nu, du får hålla i skruvarna"
Går och somnar I sängen igen.
Vaknade på riktigt ca en halvtimme efter och undrade om det verkligen hände, öppnar skåpet ser att det bara är en skruv?
Min hjärna skapar så himla dumma saker när jag sover
När ja var liten besökte jag och gammelmormor i bland paret som hade herrgården som skåpet är från. Jag minns att mormor ganska nyligen läst Narnia för mig och att jag faktiskt redan då blev kär i skåpet, och sedan dess är det detta skåp jag ser när någon nämner garderoben i NarniaHar du kollat riktigt noga så att inte Narnia finns där inne
Är på tåget. Oklart om jag är i Tjernobyl eller Sthlm. Detta resa andas inte direkt lyx
Och nu fick jag en Swish! dock inga nya meddelanden. Tror jag ställer ut buren för avhämtning utan mänsklig kontakt denna gångDenna konversation utspelade sig på cirka en minut från första till sista meddelandet. Jag förstår verkligen ingenting
Visa bifogad fil 73245
Dubbeldäckarna bland annat har inte restaurangVar åker du tåg för att hitta restaurangvagn? På mina biljetter står det alltid att det inte serveras någon mat ombord och så får man rabatt på någon macka på pressbyrån