Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev himla förvirrat i morse.

Vaknade till av att det knackar i herrgårdsskåpet. Somnar nog sekunden efter och drömmer att någon öppnar skåpet och vinkar åt mig där inne.
Vaknar halvt och masar mig upp. Halvt sovande går jag och öppnar skåpet, mumlar för mig själv "meh du är ju inte ens här?". Ser sedan att två av skruvarna jag skruvat in igår ligger på botten. Mumlar "nä men vi ska bo här nu, du får hålla i skruvarna"
Går och somnar I sängen igen.

Vaknade på riktigt ca en halvtimme efter och undrade om det verkligen hände, öppnar skåpet ser att det bara är en skruv? 🤔
Min hjärna skapar så himla dumma saker när jag sover :D:cautious:
Har du kollat riktigt noga så att inte Narnia finns där inne 🤔:love:
 
Är ett vrak. Somnade vid 03 pga stress över att kliva upp tidigt. Sov sen jävligt märkligt och vaknade med en sprängande huvudvärk. Messade grannen och beklagade mig att jag sovit så knasigt dåligt. Drömt om konstiga ljud osv. Hon bara ”du var nog den enda i huset som sov öht”. Visade sig att en brandvarnare i trapphuset flippat ut och det varit någon slags jakt på en nog hög stege vid 05.00 när all hade tappat det.
Jahopp.. 😅😅

Tillägg. Brandvarnarens position var exakt utanför min ytterdörr :rofl:
 
Har du kollat riktigt noga så att inte Narnia finns där inne 🤔:love:
När ja var liten besökte jag och gammelmormor i bland paret som hade herrgården som skåpet är från. Jag minns att mormor ganska nyligen läst Narnia för mig och att jag faktiskt redan då blev kär i skåpet, och sedan dess är det detta skåp jag ser när någon nämner garderoben i Narnia :D
För övrigt var allt magiskt på den där herrgården, tänk att vara 5-10 år och springa runt i en trädgård där det finns bortglömda gamla statyer i buskar, ett herrgårdshus att upptäcka, och en massa mindre hus att fantisera ut lekar kring.
 
Denna konversation utspelade sig på cirka en minut från första till sista meddelandet. Jag förstår verkligen ingenting :laugh:

Screenshot_20210709-101546~2.webp
 
Ätit frukost och matat Morrhoppan. Ska dricka lite kaffe innan de blir stallet, vädret mer behagligt idag så att säga.

Farbror Trul är verkligen på bättringsvägen, nu väntar jag bara på att såret ska börja läka ihop på allvar på kotan. Men ingen svullnad längre även fast han står inne nattetid ❤️🥰
 
Meeeen då. Mina nya shorts jag bara älskar, älskar nog inte mina för tjocka lår...Redan nopprigt på insidan. Jaja bara jag som kan försöka ändra på det! Började dagen med en nyttig frukost; turkisk yoghurt, färska jordgubbar, sötmandlar och flytande honung samt vattenmelon :d .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 214
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 223
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp