Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avslutar födelsedagen med något mindre trevligt...
received_210695530956138.webp
 
Lyssnar på Coldplay och smälter (höhö) årets första mjukglass. Både sambon och jag var i princip redo att gå och lägga oss redan vid 19:30-snåret men det går ju inte för sig, så vi släpade oss ut i sommarkvällen och tog en promenad till vårt lokala italienska deli och köpte varsin glass istället :d Det var supermysigt och fungerade uppiggande för stunden, men nu går ögonen i kors igen. Får nog bli sängen snart!
 
Plocka lite disk Innan dusch. Nervös för imorgon ska mamma häst kollas om de jäser någon bebis där inne 😬 Morrhoppan har sovit sedan jag kom hem så nu är de full rulle på henne. Mycket roligt och leka med toalettrullar 😂 Här om dagen tog hon toalett rullen för husse som satt på toa .. Så går de när man låter Morrhoppan vara med ❤️
 
Det värsta med att jobba natt är att det blir väldigt få steg de dagarna. Det är liksom svårt att hinna med så många steg när arbetspasset är 13 timmar och inklusive resa dit och hem är jag hemifrån drygt 14 timmar. Sen blir det inte riktigt rimligt att gå någon långpromenad utan fokus får vara på att fixa stallet, duscha, sova och hinna äta något.
Tur ändå att jag har lätt att vända dygnet och katten är snäll och sover med mig :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 242
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 226
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp