Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna :mad:

Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge :cautious:
Jag har inte haft en enda mens-dag sedan de satte in min hormonspiral
Har problem med svettningar, och har plåster för det. Funkar sådär...
 
Jag mår extremt dåligt på hormoner så det är inte ett val för mig. Jag trycker i mig jättenattljusolja (kan hjälpa mot övergångsbesvär och PMS) och biter ihop.
Ok. Jag hade rejäla blödningar, som kom lite som de ville
Har tagit bort en tvillingcysta på ena äggstocken (de tog bort äggstocken då med). Nu sist jag var hos Gyn, hade jag troligen en cysta på andra sidan. Så den ska troligtvis tas bort efter nästa besök
 
Först ett besök på Ikea och mör jag kom hem lastade hag bilen med ett lass sopor som vi ku kört iväg. Skönt att rensa lite Det hör var mycket av ungarnas gamla leksaker som jag i många år tänkt sälja på loppis, men det blir ju aldrig av. Nu är dom väck!
 
Igår testade vi tzatziki till lax, färskpotatis och sparris, det var inte helt fel 😊. Idag fick det allt bli hämtnat till middag; kebabsallad för min del, då vi blev så himla hungriga och så gjorde jag misstaget att äta på tok för fort. Precis som vanligt. Inte konstigt efter att bara ha ätit frukost vid 9 och sen en glass vid lunchtid. Att jag aldrig lär mig......
 
Måste säga att det är en väldigt kort klänning! :eek::rofl:
20210708_191028.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 245
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 231
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp