Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snaaaart semester! Kämpa på idag och i morgon sen ska jag njuta av fyra veckor där jag slipper gå upp kl 6 varje dag och kan greja hemma med det jag vill bara :love: Varit ett slitsamt halvår, behöver återhämtning. När jag blir riktigt sliten blir jag gråtfärdig och det är inte vanligt att det går så långt, men det senaste så har jag känt så mest hela tiden... Inte jobbet som varit slitsamt, utan annat.
 
Blev väckat av att sambon kom hem och börja snarka 🥴 Så bara att kliva upp. Morrhoppan fick frukost redan vid halv sju när hon väckte mig första gången.

Dags för min del att äta frukost kanske 🙃
 
Idag är ingen vanlig dag... för det är @Ninnururs födelsedag! Stort grattis :banana:

Jag kunde inte välja :D:

IMG_7206-e1527069563181.jpg


GardeningRS.jpg


Garden-cake.jpg
Vilka fina! Men den översta är det verkligen en tårta? Blommorna ser inte helt ätbara ut 😅

Grattis på födelsedagen @Ninnurur 💐🥳🎂
 
Chefen ringer på morgonen.

"-Öhhh jaaa, jag var på väg till jobbet men som du vet har jag problem med magen nu. Jag var nästan framme i Göteborg när det brakade till, öhh, ja, vi ska väl inte gå in på några detaljer men det kom en del *CENSUR* och *CENSUR*, öhh ja, det var så illa att det rann längs benen, så jag var tvungen att vända hemåt för att byta byxor. Jag kanske kommer in lite senare, hejhej!"

Skönt ändå att han inte går in på några detaljer när han ringer för att uppdatera mig om läget 🤦‍♀️
 
Chefen ringer på morgonen.

"-Öhhh jaaa, jag var på väg till jobbet men som du vet har jag problem med magen nu. Jag var nästan framme i Göteborg när det brakade till, öhh, ja, vi ska väl inte gå in på några detaljer men det kom en del *CENSUR* och *CENSUR*, öhh ja, det var så illa att det rann längs benen, så jag var tvungen att vända hemåt för att byta byxor. Jag kanske kommer in lite senare, hejhej!"

Skönt ändå att han inte går in på några detaljer när han ringer för att uppdatera mig om läget 🤦‍♀️
Men alltså det hade väl räckt med att säga att han har magproblem.
Vilken kokosnöt
 
Chefen ringer på morgonen.

"-Öhhh jaaa, jag var på väg till jobbet men som du vet har jag problem med magen nu. Jag var nästan framme i Göteborg när det brakade till, öhh, ja, vi ska väl inte gå in på några detaljer men det kom en del *CENSUR* och *CENSUR*, öhh ja, det var så illa att det rann längs benen, så jag var tvungen att vända hemåt för att byta byxor. Jag kanske kommer in lite senare, hejhej!"

Skönt ändå att han inte går in på några detaljer när han ringer för att uppdatera mig om läget 🤦‍♀️
Vet inte om jag ska trycka på arg gubbe eller förvånad gubbe men han låter så knäpp så fick bli en skrattande...

Inga detaljer var det ja :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 321
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp