Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ett bra pass på ridbanan 🥰. Luften var ju vidrigt kvalmig och underlaget lite lätt tungt (blir alltid lika glad över nyharvad ridbana 🤩 ) mot den hårda marken ute i bristen på regn så hästen hade inte den där överväxeln idag som händer ibland då man bara får låta henne springa av sig först, var lika svettig som en annan 😄. Resten av dagen har flutit på och nu hög tid att sova.
 
Lite hastigt och lustigt fick jag rycka in och jobba inatt. Jag och 27-åringen stod i sovrummet och installerade en ny Chromecast i TV:n när vakthavande befäl ringde 27-åringen. Han tackade dock nej men jag pekade på mig och VB sa att han ringt mig först :p (Min telefon var dock kvar på nedervåningen.) Så jag fick lite raskt dra på mig en uniform och köra in till stan. Tyvärr genom Arlöv eftersom E22 tydligen var avstängd :meh:
Nåja, det ger lite klirr i kassan och det är ju alltid fint :D
 
Bokade klipptid på ett helt nytt ställe 😆 Man måste pröva saker ibland! Och med tanke på hur mitt hår ser ut så kommer de få kapa en rejäl bit .. Har hemsk hårkvalite efter jag på allvar blev sjuk. Håret trillar av i massor och går av .. 😬 Så hejdå håret!
 
Är så trött igen. Det gör nästan ont. Egentligen skulle jag bara vilja stoppa i ett par öronproppar och sova och sova, och sova. Jag och shiban i en sådan där sci-fi apparat. :heart Utan aliens, tack, men minst fem år.
 
Senast ändrad:
Så här sover vi när husse inte är hemma 🤣 Låg och läste när en viss Morrhoppa kom smygandes och klämde sig ned 😍❤️

IMG_20210708_011403307_HDR~2.webp
 
Sovit för lite och ska spola av mig inför att bli misshandlad (naprapat...). Jag är lätt grinig vilket fick sin förklaring nyss, jag har mens... så där en och en halv vecka försenad #hataklimakteriet

Edit: Jag tycker alltså enormt synd om mig själv just nu vilket också irriterar mig :cautious:

Edit 2: Ja, jag har vansinnigt ont i magen också :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 322
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp