Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faktiskt en aning irriterad funderar på om PostNord tappat bort mitt paket .. 🤨 Har stått i två dagar nu att de ska leveras till Ica som är ombud eller så har de tappat bort de .. Hmpft. Ser ju att de kommit hitåt så vet att de iaf varit på de centrala lagret här för utkörning 🥴 Äsch får åka upp till Ica imorgon.

Nu 🍉 i soffan med Morrhoppan vid fötterna ❤️
 
Trött. Fixat naprapattid i morgon, förhoppningsvis kan det lätta på min spänningshuvudvärk :up:
Känns som att jag kan andas igen. Vet inte om det är för att det äntligen regnat så det finns lite syre i luften eller om det är för att jag slappnar av. :angel:

Tror jag ska spela lite sims och äta popcorn en stund sen gå och sova.
 
Helt out if the blue, så fick jag en allergireaktion idag men på vad har jag ingen aning om. Ett vårdbesök, antihistaminer, en dunderkur med betapred och 6 timmar senare, så börjar läppen vara nästan normal igen 😅

Screenshot_20210707-175804_Pixlr.jpg

Har aldrig tänkt tanken men konstaterade för mig själv att jag kommer aldrig att göra en läppförstoring 😉 😁

Borde såklart ha tagit en bild på läppen när den var som mest svullen, men det tänkte jag inte på just då.
 
Helt out if the blue, så fick jag en allergireaktion idag men på vad har jag ingen aning om. Ett vårdbesök, antihistaminer, en dunderkur med betapred och 6 timmar senare, så börjar läppen vara nästan normal igen 😅

Visa bifogad fil 73169
Har aldrig tänkt tanken men konstaterade för mig själv att jag kommer aldrig att göra en läppförstoring 😉 😁
Jag tänker så varje gång det händer
Att folk betalar för den smärtan
Sjukt alltså
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 276
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 329
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp