Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt out if the blue, så fick jag en allergireaktion idag men på vad har jag ingen aning om. Ett vårdbesök, antihistaminer, en dunderkur med betapred och 6 timmar senare, så börjar läppen vara nästan normal igen 😅

Visa bifogad fil 73169
Har aldrig tänkt tanken men konstaterade för mig själv att jag kommer aldrig att göra en läppförstoring 😉 😁

Borde såklart ha tagit en bild på läppen när den var som mest svullen, men det tänkte jag inte på just då.
Ser ut som när jag hade munsåret för ett par veckor sedan. Hela underläppen var groteskt uppsvullen. Jag kunde ju inte dricka normalt utan att jag spillde. Nej, ingen läppförstoring för mig heller - tack :D!!
 
20210707_215440.webp
Funderar på vad mimmi gör där borta just nu. Antingen så sover hon eller så väntar hon på att jag ska hälla upp mer mat
 
Tycker inte om att sova med öppet fönster, men verkar bli tvungen i natt. Det är varmt :arghh: brukar bara sova med öppet fönster när sambon är hemma och kan försvara mig :p
 
Tyckte inte att det gjorde ont, läppen var som bedövad (typ som tandläkarbedövad) men den kändes stel och tjock, var sjukt i vägen och inte alls samarbetsvillig när jag skulle prata/dricka något :cautious:
Mina brukar svälla ungefär dubbelt så mycket så
Man dreglar ock har sig.
Jag får inte dricka annat än kortisonmix när jag är på sjukhus så det brukar lösa sig.
Adrenalinet brukar ge mig huvudvärk bara
Tur att jag numer åker in typ 3 ggr per år istället för en gång veckan som förr
 
Morrhoppan har vaknat till liv med besked efter ha sovit bakom mina ben i soffan 🤣 Känns som vi två nog inte kommer sova så mycket inatt om inte Herr Puck kommer in och styr med järntass. Han vill ha lugnt på kvällarna 😴

Snart dags att duscha och krypa ned i sängen, sambon jobbar. Måste boka klipptid med. Men vet inte vart, klippt mig en gång sedan Corona slog till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 322
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp