Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har de packat allt och åkt iväg. Mitt herrgårdsskåp fick betyget "det var fan det köttigaste jävla skåpet jag varit med om... Du sa att du och din mamma flyttat den?.... Förlåt att jag svor förresten"

Katten charmade in sig totalt och försökte följa med flyttkillarna. De pratade även om att kidnappa henne, för hon var så söt. :cautious:Så hon fick bli instängd. Har nu släppt ut henne och hon springer runt och talar om (vrålar) för mig att "de har tagit allt! Alla saker är borta, de tog sakerna! Varför är de inte kvar och klappar? Vad händer? Jag är mer hungrig förresten!"

Nu ska jag bara vara nervös någon timme till och sen kan jag andas! Men nu kan jag inte se hur det går :nailbiting:
Ungefär som när man blundar i en berg-och-dalbana. Eller när man åker spöktåget. Läskiga saker pågår, det går inte att stoppa men man ser inget. 🙈:D
Tar du med katten direkt sen?
 
Tar du med katten direkt sen?
Nej bestämt nu att mamma får ha henne lite till. Kommer att åka iväg på lördag eller söndag så det är ingen större mening med att ha henne hemma i 3 dagar och sen flytta tillbaka henne till mamma. Mamma verkar tycka att det bara är gosigt att ha henne också. :)
Men jag klämde in 2 timmars gos och lek och godis innan jag åkte hem nu, så vi har sagt hej då för nu.
Kan hända att jag åker dit och gosar lite mer på fredag bara för att :love:
 
Allt gick ju hur bra som helst med flytten. Killarna var trevliga, effektiva och jättenoga med att allt skulle bli som jag ville ha det. Det blev precis så som jag ville också, nästan bättre.

Nu sitter jag dödstrött framför en serie med pizza. Tog en dusch innan maten pga var klibbig som tusan. Känns som att 100kg lyfts från mina axlar och funderar seriöst på att försöka boka in en massage i morgon.
 
Fixade nytt pass idag...
mycket folk men gick ändå smidigt och många stod utomhus så avstånd kunde hållas.
Det var ett tag sedan jag tog nytt pass mitt har varit utgått i något år redan.
När det blir min tur blir jag tillsagt att stå på markeringen, sådana där två fötter på golvet.
Kortet tas och sedan ska pekfingrarna scannas. Jag står kvar... är inte jättelång 🙄
Men vad gör man inte för att få ett pass liksom?!
Får efter en stund kommentaren att jag får gå fram.
Känns ju såhär i efterhand självklart men när man står där är allt så tekniskt så man vet aldrig 😅😂
 
Allt gick ju hur bra som helst med flytten. Killarna var trevliga, effektiva och jättenoga med att allt skulle bli som jag ville ha det. Det blev precis så som jag ville också, nästan bättre.

Nu sitter jag dödstrött framför en serie med pizza. Tog en dusch innan maten pga var klibbig som tusan. Känns som att 100kg lyfts från mina axlar och funderar seriöst på att försöka boka in en massage i morgon.
Så skönt att få hjälp.
jag hade ju flytthjälp sist och hjälpte till lite första vändan, sen kunde jag vara kvar och packa upp och greja. Kändes bra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 330
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp