Plockat en näve smultron från trädgården, vet inte om det alltid brukat växa så pass mycket eller om jag bara inte kollat efter ordentligt andra år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plockat en näve smultron från trädgården, vet inte om det alltid brukat växa så pass mycket eller om jag bara inte kollat efter ordentligt andra år.
Jag hoppas han blir vald nu. Om inte han blir vald nu lär det bli omval och det känns som slöseri på resurser och tid. Sedan får vi hoppas att nästa år blir det mindre turbulent
Jättemånga här också ! Vi har ett ställe i trädgården där det verkar bli mer och mer smultron för varje år som går. I år kan jag bara fortsätta att plocka, och plocka, och plocka.....Det är väldigt mycket smultron i år, jag har ätit ganska mycket.
Här har vi rekordmycket smultron överallt. Sällan sett sådana mängder. Äter nävar varje hundpromenad. (och nynnar -...jag plockar smultron vid vägens kant...)Plockat en näve smultron från trädgården, vet inte om det alltid brukat växa så pass mycket eller om jag bara inte kollat efter ordentligt andra år.
C is for cookies, and cookies are for me!Sambon är och handlar. Blir spännande att se om han fattar vad detta mess innebär:
Visa bifogad fil 73155
Mensvärk här också. Och skiten har inte ens börjat än. Tredje dagen nu...Och mensvärk! Vilkat aber (wääääh!)
Men har iaf hittat sällskap att kolla på matchen ikväll, undrar vad man ska dricka till det?
Sur på att jag inte är ölsugen
Hos oss verkar det bli bra år på blåbär igenDet är väldigt mycket smultron i år, jag har ätit ganska mycket.
Verkar hyfsat här också. Jag var lite rädd att det inte skulle bli något, för helt plötsligt syntes inga, tyckte jag. Men idag såg jag rätt många på "mitt" vanliga plockställe. Ja, jag kan nog nästan säga att det är mitt ställe. Jag har ALDRIG sett någon annan plocka där. Tror att det bara finns intresse för svamp. Tur för mig !Hos oss verkar det bli bra år på blåbär igen