Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan ha slagit nåt slags tidsrekord i skiss idag. Typ 10 min tog det att skissa upp min androgyna man. Tror det blir en man. Men lär väl märka sen vart där bär av. Och blir det ngt mittemellan så gör det ju inget.
Nu ska jag panik-städa lite här. Bjöd in en vän på ”en slatt rosé och noblesse”. Hon ba ”oemotståndligt erbjudande sign me up!” :D
 
Lyssnar på regnet och undrar om det är socialt accepterat att somna med huvudet i tangentbordet?

Men bara en timme kvar, sen bär det av för vaccin!
Kanske får underhålla mig med några knäckemackor, så jag överlever till kl16. :d
 
Plockat en näve smultron från trädgården, vet inte om det alltid brukat växa så pass mycket eller om jag bara inte kollat efter ordentligt andra år. :D

Det är väldigt mycket smultron i år, jag har ätit ganska mycket.
Jättemånga här också :) ! Vi har ett ställe i trädgården där det verkar bli mer och mer smultron för varje år som går. I år kan jag bara fortsätta att plocka, och plocka, och plocka..... :)
 
Sådär, lämnat tillbaka till Indiska (tack och lov att jag inte använt dem alls) och köpt i princip samma saker - faktiskt en sak mer - till lägre pris pga rea på rea :D Ett par gåstavar inköptes också, när fysio sa gåstavar googlade jag och :nailbiting: över priset på vandringsstavar. Fysio förklarade att nej, jag behöver bara köpa ett par gåstavar för en tiondel av priset eftersom jag inte ska bestiga Kebnekaise utan gå några buss stopp eller en promenad längs med Årstaviken.

Det inhandlades därefter mat *host* GBglasspakettillextrapris, och saker till matvete sallad som ska intas med gravad lax, så vi får se hur det går.
 
Sambon är och handlar. Blir spännande att se om han fattar vad detta mess innebär:
7F521CF4-03E5-4613-85EB-AE45B81F55DC.gif
 
Hos oss verkar det bli bra år på blåbär igen
Verkar hyfsat här också. Jag var lite rädd att det inte skulle bli något, för helt plötsligt syntes inga, tyckte jag. Men idag såg jag rätt många på "mitt" vanliga plockställe. Ja, jag kan nog nästan säga att det är mitt ställe. Jag har ALDRIG sett någon annan plocka där. Tror att det bara finns intresse för svamp. Tur för mig :up: !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 330
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp