Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir sorgsen i själen över alla,dessa hektar med fin åkermark som ligger obrukad. Hektar efter hektar av tistlar, baldersbrå och skräppa.
20210707_103754.webp
 
Förgås av värmen. Det är inte kul att flytta kartonger och möbler just nu.

Flyttmänniskorna ringde och frågade om de kunde komma 2 timmar tidigare. Det går bra för pappa kunde dra från jobbet tidigare.
Bra för att vi kanske missar ösregnet, och jag slipper plågas så himla länge :angel:
Dåligt för nu blev jag så nervös att det inte går att äta. Ska dricka lite vätskeersättning och se om jag kan få i mig en slatt nyponsoppa istället för maten jag hade fixat iordning.

Man måste ju ändå skratta åt mina helt värdelösa känslor 🤷‍♀️
 
Nu har jag bokat vaccination på fredag, trots min spruträdsla :nailbiting: kommer nog att vara kallsvettig! Jag vet dock att jag köpte en medicinsalva som skulle bedöva huden, dock så har jag flyttat sedan dess och är osäker på var den är... :cautious:

Samtidigt så har jag bokat in min allra första provsession med D&D imorgon :bump: Har tittat på critical role på Youtube och varit nyfiken på spelet, men pga min hörselskada så har möjligheten inte varit så bra. Men så pratade jag med min närmsta vän och hon sa plötsligt att hon hade planerat en spelsession med en grupp vänner, frågade genast om jag fick vara med på avstånd (de är i Skåne och jag i Stockholm) och ja det fick jag! :banana:
Spelledaren kommer att ha sin första gång och kan bara måttligt teckenspråk, plus så känner resten av oss inte varandra utan bara genom min vän. Men vi blir en liten grupp tjejer så jag har bestämt mig för att vara så öppen och modig jag kan vara så att vi kan ha kul! Hoppas jag! :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 276
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 329
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp