Jag DÖR!Den är i klass med den här hästen. Tänk att mötas av 20 sådana här som stoppar ut huvudet ur boxarna när man ska kvällsfodra.. Fasa! Visa bifogad fil 73070
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag DÖR!Den är i klass med den här hästen. Tänk att mötas av 20 sådana här som stoppar ut huvudet ur boxarna när man ska kvällsfodra.. Fasa! Visa bifogad fil 73070
Den är .......annorlundaBörjade titta på serien Katla på Netflix. Råkade bli tre avsnitt, skulle kunna kolla fler men behöver sova.
Av någon anledning tänker jag på skokartonger. Vad handlar den om? Måste googla!Började titta på serien Katla på Netflix. Råkade bli tre avsnitt, skulle kunna kolla fler men behöver sova.
Här händer det saker.Diskat, kokat sylt, rensat på köksbordet, bundit upp rosor och rensat ogräs. Och så har jag varit till skolan och jobbat också.
Lite fel miljö för den, ja......jag måste ju visa fulare än ful,köpte en äkta VIT ullmatta (lurvig,perfekt när man har hund,eller NOT)
Och då följde denna med,skratta inte ihjäl er!
Visa bifogad fil 73126
Flyttföretag är experter på att flytta tunga, krångliga grejer så de löser flytten av skåpet och allt annat utan problemVåndas. Måste vara nervös nästan hela dagen.
Mkt att tänka på och kommunicera mellan flyttmänniskor och pappa hit och dit. Så glad att pappa kunde tänka sig att vara på plats och peka var saker ska stå, då behöver jag inte bara ge flyttmänniskorna nyckel och hoppas att de föerstår mig och sen stressa som en galning hem.
Ska ösregna när flytten ska gå. Så klart. Innebär att kartongerna kommer behöva togrkas av och att det kommer vara en sjö utanför min port, tycker synd om flyttmänniskorna som får klafsa i den.
Hoppas de fattade när jag beställde att det behövs två starka personer med bra teknik för att flytta herrgårdsskåpet.
Jag behöver bli bättre på att allt inte behöver vara perfekt och att släppa kontrollen till andra människor.