Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Scrollar alla annonser på hästnet och hittar en annons, där personen i texten sa att hon lagt upp videos på hästen, varav i slutet av textrutan är det en vit ruta med en playknapp. Tänkte ”jaha kan man lägga in ridvideos i slutet av texten med?” Och klickar… och hamnar hos falurödfärgs hemsida med en bild på en målarburk. Skrattade då för mig själv och ba: hur kan man missa att man lagt in en länk till falurödfärgs hemsida istället för videon på hästen?? :confused: Insåg sedan snabbt att det var en reklamlänk under annonsen där videobilden inte hade laddats bara pga mitt dåliga internet…. :rofl: Läggdags? Japp!
 
Våndas. Måste vara nervös nästan hela dagen.
Mkt att tänka på och kommunicera mellan flyttmänniskor och pappa hit och dit. Så glad att pappa kunde tänka sig att vara på plats och peka var saker ska stå, då behöver jag inte bara ge flyttmänniskorna nyckel och hoppas att de föerstår mig och sen stressa som en galning hem.

Ska ösregna när flytten ska gå. Så klart. Innebär att kartongerna kommer behöva togrkas av och att det kommer vara en sjö utanför min port, tycker synd om flyttmänniskorna som får klafsa i den.

Hoppas de fattade när jag beställde att det behövs två starka personer med bra teknik för att flytta herrgårdsskåpet. 🙈

Jag behöver bli bättre på att allt inte behöver vara perfekt och att släppa kontrollen till andra människor.
 
Vilar på frukosten innan det är dags för en långtur med schäferblandningen :) hoppas vi slipper regnet :cautious: Han har lugnat ner sig men är fortfarande snabbt upp i stress vid minsta lilla men lugnar ner sig snabbare för varje gång. Långtur bara han och jag ute i skogen kommer göra underverk :)
Såret från kattbettet ser fint ut också men är nog dags uppdatera stelkrampssprutan när jag är tillbaka på jobbet. Lillkatten skrämde slag på mamma under natten dock, hon hoppade ut från fönstret på övervåningen till arbetsställningen utanför och sen tillbaka 😅 Hon är lite galen och mammas katter är väldigt lugna i jämförelse :rolleyes:
 
Våndas. Måste vara nervös nästan hela dagen.
Mkt att tänka på och kommunicera mellan flyttmänniskor och pappa hit och dit. Så glad att pappa kunde tänka sig att vara på plats och peka var saker ska stå, då behöver jag inte bara ge flyttmänniskorna nyckel och hoppas att de föerstår mig och sen stressa som en galning hem.

Ska ösregna när flytten ska gå. Så klart. Innebär att kartongerna kommer behöva togrkas av och att det kommer vara en sjö utanför min port, tycker synd om flyttmänniskorna som får klafsa i den.

Hoppas de fattade när jag beställde att det behövs två starka personer med bra teknik för att flytta herrgårdsskåpet. 🙈

Jag behöver bli bättre på att allt inte behöver vara perfekt och att släppa kontrollen till andra människor.
Flyttföretag är experter på att flytta tunga, krångliga grejer så de löser flytten av skåpet och allt annat utan problem :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 322
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp