Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så frustrerande att när man ligger precis rätt i BS är det så svårt att passa in det så man inte dippar. Ligger man för högt allmänt är det inte ett problem. Tog 7 enheter snabbt, kollade sedan bs och det var 3.0. Helt ok, men för mycket för middagen - baguette med salami, tomater och knipplök. :banghead:
 
Jag har en rökare som granne :arghh::arghh::arghh:
Blir vansinnig! Har redan skrivit till hyresvärden och klagat. Det är rökförbud här (med vissa undantag). Åh, hoppas de tar mig på allvar!! Jag.orkar.inte.
Jag förstår frustrationenen!
Jag bor ovanför entrén där folk står och röker, vilket ger cigarettrök i lägenheten nu på sommaren när jag vill ha fönstret öppet. Så jobbigt när man vill sova och får in cigrök i sovrummet.

Men ja.. Jag borde inte säga något som rökt en del under köksfläkt, inte tobak, men ändå. 😅
 
Då det fortfarande var onödigt varmt och äckelkvalmigt efter sju ikväll så bestämde jag mig för en promenad idag med, med pållan så det blev en sväng ner till sjön och det svalkade skönt kan jag säga 😍. Sen äntligen vid 21-tiden när vi åt middag var det såå njutbart ute 😍. Strax sovtajm, läsa lite först ☺.
 
Har peppat alla tre möbler med sträckplast och plockat av toppen på mitt gigantiska herrgårdsskåp. Plockat ut alla hyllor också. Annars är den omöjlig att bära 😅
Kanske något flyttfirmor gör själva kom jag på nu efter att jag plastat ihop dem 🤔
Är skit nervös för att något ska gå fel i morgon, och för att det kanske ska ösregna.

Samtidigt ser jag ett litet ljus i tunneln. När jag fått allt flyttat, kan jag nog slappna av mycket mer, för då har jag inget som gnager ihjäl mig.
 
Har verkligen VIGT hela dagen åt knäppa djur/konst-temat 🤣

8F96689F-9FBF-4B7B-B60C-DA9DA079DC7E.webp

Nu har jag börjat researcha ett nytt tema så att eeee.
 
Jag har en rökare som granne :arghh::arghh::arghh:
Blir vansinnig! Har redan skrivit till hyresvärden och klagat. Det är rökförbud här (med vissa undantag). Åh, hoppas de tar mig på allvar!! Jag.orkar.inte.
De skulle du inte stå ut här för grannen nedanför röker både på fram och baksidan och tror ingen skulle få han och sluta med för hen anser att hen har bott här så länge att de gör som de själva vill 🤨
 
Schäferblandningen var fullständigt upp i tok och nervös när han kom men har äntligen varvat ner. Hade glömt hur otroligt stissig han blir för minsta lilla men mycket motion och aktivering varje dag + tydliga regler så blir han nog helt annan om 2-3 dagar :) Han skrämde slag på Lillkatten när jag skulle ta in henne dock, så hon bet mig av ren reflex :( Stackarn har kommit in dock, var väldigt hungrig. Syrran sover på ovanvåningen som är katternas fristad och har lovat hon pysslar om både Lillkatten och Lilla herrn lite extra :heart Nu surfar jag runt lite innan det är dags sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 321
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp