Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svider ibland rätt rejält att gå dit De är då inte billigt ..Sovit en timme hos tandis. 7000kr från mitt konto och 5000kr från mamma staten.
Svider ibland rätt rejält att gå dit De är då inte billigt ..
Jag sa ifrån typ allt firande när jag fyllde 30 i våras. Jag hatar de där att man SKA enligt alla ha stora firande osv .. Tack men nej tack Pappa grilla oxfilé åt mig de passade mig bättre och så Pussa jag Trulen godnatt på kvällenAlltså, allt tjat om min kommande födelsedag. Vi brukar aldrig fira stort. Varför vill typ ingen tro mig när jag säger att jag inte vill fira stort nu heller? Det spelar ingen roll att jag fyller jämnt. Jag vill inte. Avskyr att vara i centrum så.
De ändrade här under covid så att det var valfritt vilken dag man ville använda sin rabatt. På maxi kommer de behålla valfri dag men lilla Ica verkar gå tillbaka till tisdagar igen. Men efter semestern kommer jag att handla i stora staden så då är det inga problem.Mitt ICA har pensionärspris på tisdagar -5% (ett tips att tänka på)
Nu kommer regn och åska. Må klibbluften försvinna så att det går att röra sig igen!
Det var inte kul att ha en rörligt jobb idag, kläderna klibbade fast på kroppen
Jag försöker säga ifrån. Typ 5 ggr om dagen.Jag sa ifrån typ allt firande när jag fyllde 30 i våras. Jag hatar de där att man SKA enligt alla ha stora firande osv .. Tack men nej tack Pappa grilla oxfilé åt mig de passade mig bättre och så Pussa jag Trulen godnatt på kvällen
ja, +28 nu och kvavtSamma här, luften är som ett våtvarmt omslag.
Haha. Jag brukade också sola på golvet i lägenheten. Öppnade stora panoramafönstret bara.Ligger utfläkt på vardagsrumsgolvet precis innanför balkongdörren och solar. Perfekt storlek på solstrimman
Inte dumt!
Visa bifogad fil 73099