Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk på FB som delar massa förvriden odynga (t.ex. det som cirkulerar på FB om en borgmästare som skrev ett brev till musklimska föräldrar. Den där texten som cirkulerat sedan 2013 och utspelat sig i Kanada, USA och Belgien. Samma historia liksom. Så kommenterar man men det passar ju inte deras dolda agenda så de DÖLJER kommentaren. Löjliga mähän.
 
Alltså, allt tjat om min kommande födelsedag. Vi brukar aldrig fira stort. Varför vill typ ingen tro mig när jag säger att jag inte vill fira stort nu heller? Det spelar ingen roll att jag fyller jämnt. Jag vill inte. Avskyr att vara i centrum så.
 
Alltså, allt tjat om min kommande födelsedag. Vi brukar aldrig fira stort. Varför vill typ ingen tro mig när jag säger att jag inte vill fira stort nu heller? Det spelar ingen roll att jag fyller jämnt. Jag vill inte. Avskyr att vara i centrum så.
Jag sa ifrån typ allt firande när jag fyllde 30 i våras. Jag hatar de där att man SKA enligt alla ha stora firande osv .. Tack men nej tack 😂 Pappa grilla oxfilé åt mig de passade mig bättre och så Pussa jag Trulen godnatt på kvällen ❤️
 
IMG_20210706_172948_874.webp
 
Varit och lämnat motorsågen på service då den krånglar vid start. Köpte även en ny sport- bh. Inte på samma ställe dock kanske ska tilläggas :laugh:

Jinns och jag sitter i skuggan men mina fötter är i solen.
Tog en dusch när jag kom hem och satte på mig nattlinne. Ganska skönt men börjar bli varmt när Jinns envisas att ligga på magen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 245
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 231
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp