Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noll att göra på kontoret. Saknar att rida..
Nåja, har änsålänge mailat en matkedja som inte uppdaterat sina erbjudanden den här veckan, skynda nu
Planerar även att köra rosé till ikväll på lunchen, känns mycket rimligt. Blir bra sällskap till kyl/frysinventering och matplanerande. Laga mat för en, allt kommer ju räcka hur länge som helst!
pensionärerna är tydligen odödliga igen och handlar på tisdagar. Varför ska de ha konferens på de trängsta ställena i affären? Och om jag håller avstånd när jag väntar på min tur att ta mjölk så betyder inte det att man "bara kan smita emellan "
Precis likadant här. När jag stod i kö på Lidl i förra veckan hade jag en gubbe som jag tyckte stod onödigt nära. Han började diskutera med pensionärsparet bakom. De kände tydligen varandra. Jodå, de hade fått båda sprutorna allihopa. Det var SÅ nära att jag vände mig om och talade om att jag tyvärr bara har fått en ännu..... Jag TROR att vissa av dem har blivit extra "modiga" pga att de nu är vaccinerade.... Tack och lov funkar inte mina föräldrar så. De har börjat ta sig ut liiiiite mer nu, men avstånd håller de fortfarande och är försiktiga på alla sätt och vis....Samma här, de skiter totalt i att det finns en pandemi och blir skitsura när man ber dem hålla avstånd. Jag blir riktigt less, de är gamla nog att veta bättre!
Fast....läsning ÄR produktivt. Så borde man tänka, tycker jag ! Det finns så många fördelar med det att man absolut borde känna att man gör något när man läser!!Funderar på om man ska göra något produktivt idag. Än så länge har jag suttit i soffan och läst. Och suttit i soffan och surfat på Buke. Och suttit på altanen och gjort detsamma. Och ätit lunch.
En maskin tvätt kanske? Eller ett kapitel till i boken...
Gillar ditt tankesätt.Fast....läsning ÄR produktivt. Så borde man tänka, tycker jag ! Det finns så många fördelar med det att man absolut borde känna att man gör något när man läser!!
KÖPA rosé
Har inte börjat än!
Mitt ICA har pensionärspris på tisdagar -5% (ett tips att tänka på)pensionärerna är tydligen odödliga igen och handlar på tisdagar. Varför ska de ha konferens på de trängsta ställena i affären? Och om jag håller avstånd när jag väntar på min tur att ta mjölk så betyder inte det att man "bara kan smita emellan "
Samma där min mamma handlar på Ica Maxi. På tisdagar går hon inte dit för de är 5 procent för pensionärer. När min lillebror jobbade där brukade hon ringa och kolla hur mycket folk de varMitt ICA har pensionärspris på tisdagar -5% (ett tips att tänka på)
men HERREGUD vad gott det ser utVisa bifogad fil 73088
Plockade av jordgubbsplantorna i morse och slängde ihop en marängtårta jag ska hugga in på just i detta nu!