Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon fick gå upp med katterna vid halv fyra imorse 🤣 Peta honom i sidan när Kung Puck började skrika att han ville ut. Men han somna tydligen om sen. Själv vakna jag av att en smått galen morrhoppa kom upp klättrande i sängen, gasa runt ett par varv innan hon kasta sig rakt ut och började klättra på byrån istället 😂 Alltså så mycket energi i en sådan liten katt! Helt galet 😆
 
Titta titta titta!
16255590111798468439795532460017.webp
 
Höll precis på att ”tappa det” på chefen som är i tjänst medan min chef är på semester (två chefer på ett äldreboende är ett jävla skit). Hen är en omplacering för hen var så avskydd av sin förra arbetsgrupp och jag fattar verkligen varför ibland. Så jäkla otrevlig och vägrar förstå när hen har fel.
 
Tjolahopp. Väntar på förhoppningsvis 25% partiell sjukskrivning sista anställningstiden ut och är hemma i väntan på det och för att komma tillbaka på fötter igen efter allt kring morfar som tack och lov verkar ordna upp sig så nu väntar jag på det medan dagarna går för heltid tänker jag inte avsluta med när jag knappt hunnit jobba 75 %🙃 under våren. Väntans tider...
 
Har precis mailat hyresvärden om en räkning som jag funderar över om vi ska betala eller om han ska betala den. Vi har en överenskommelse sen flera år tillbaka att han betalar räkningen om det bor folk i hans sommartorp, men jag vet inte om de bor kvar. Visst att jag kan gå dit och titta men samtidigt så anser jag att de kan få vara ifred då vi inte har något däråt att göra om de hyr torpet :)
 
Äter lite, sen ska jag göra mig iordning för dagen.
Planen för idag är att åka till exet och plocka körsbär. Har väntat många år på att pröva göra körsbärspaj. Men har aldrig hunnit dit innan fåglarna tagit allt. Både när jag bodde där själv eller senaste åren efter jag flyttade därifrån. Men nu är tiden kommen. Om inte allt försvann under gårdagen...
 
Kände att min sjukdag inte var händelserik nog så jag kommenterade på en true diehard "djurinspektörer är korrupta" med "Vad är vitsen med att hänga ut personer i yrkesroll". Så nu lär jag ha något att läsa iaf.
Update: de har nämnt DDR, korrumperade domstolar, Sovjet, att LS borde åtalas för mord då de stod för nära en 80åring i en pandemi (ifall han smittas obv), media som inte vågar rapportera, polarhundsmänniskan dök in, misskynnesanmälning av anonyma som de kan namnge (oxymoron?).

Vilken jäkla sekt 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 242
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 226
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp