Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läsa bok? Färga håret?Nääääj! Jag skulle glo på serie lite innan sova. Men vårt fiber säger ”inget internet”. IOM att vi bor i ingenstans så kan mobil-nätet vara för svajigt för serie.
Iofs mysigt att ligga och lyssna på regnet. Men lite väl lite som händer liksom..
Lutar åt ljudbok och nattmacka..Läsa bok? Färga håret?
Jag förstår. Ljudbok är verkligen ett sömnpiller för mig, särskilt om det är en bok jag redan lyssnat på. Hoppas det funkar!Lutar åt ljudbok och nattmacka..
Jag brukar helst ha en viss sovmusik som finns långt klipp på youtube i lurar då jag ska sova. Med bara mobiluppkoppling så laggar det en del och ger liksom inte sovlugn.
Hoppas de fixar det snart!
Lille valp löste sysslolösheten genom att kräkas på sin kyldynda och sen försöka ”städa själv”. Så nu får jag sanera hund och hennes säng.Läsa bok? Färga håret?
Sådärja! Det är kul med djur.Lille valp löste sysslolösheten genom att kräkas på sin kyldynda och sen försöka ”städa själv”. Så nu får jag sanera hund och hennes säng.
Tur hon är söt när hon ska pillra i sig saker ute!
Jag rotade i kylen istället och har nu typ inhalerat en massa jordgubbar och grädde. Med den paltkoma-feelingen kan jag nog somna.Googlar fjärilar och ska kolla på en film om dessa för att studera in i minsta detalj. Eller så borde jag eventuellt gå och lägga mig istället?
Ändå glad att det är en liten pappi och inte en Cane Corso eller liknande.Sådärja! Det är kul med djur.
Ändå glad att det är en liten pappi och inte en Cane Corso eller liknande.
Och så säger de att aveln var sundare förr!
Har regnat i natt. Men är ändå kvavt
Jag hade nog Paul McCartneys grodor i huvudet men de satt visst på snäckskal faktisktAsså associationer ...