Dricker vin och lyssnar på fransk 80’s retro-pop. Är äntligen typ klar med helvetes-beställningen. Lite småfix, lasering och fernissa kvar. Funderar på vad jag ska måla härnäst…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker vin och lyssnar på fransk 80’s retro-pop. Är äntligen typ klar med helvetes-beställningen. Lite småfix, lasering och fernissa kvar. Funderar på vad jag ska måla härnäst…
Går ju jättebra detta, NOT! Jag skulle börja med att lägga mig tidigare.
I morgon ska jag ha lektion för en i stallet klockan 11, inte så farligt. Men på tisdag måste jag befinna mig på värdcentralen kl 07,15 för provtagning. Då funkar det inte med att kolla på Lucifer hela kvällen och halva natten
Gå och lägg sig människa!
Hur länge ska jag behöva tjata om en get?
Haha då röstar jag på att @tornblomma ska måla en groda. En groda med flyga runt halsen kanskePicasso målade en get
Kan ju vara så att @CarEr har massa måsten/rutiner på morgonen som tar tid?Har du stort sömnbehov eller långt till vårdcentralen?
Jag går oftast och lägger mig någon gång mellan 23 och 00. Jobbar jag börjar jag 7 eller 7.30 och kör hemifrån ca 45 innan jag börjar. Jag tänker att det är ganska normalt för vuxna att sova ca 6-7 timmar per natt
Snarast så att det blir en seg dag om jag sitter uppe till klockan 02 för att gå upp klockan 6.Har du stort sömnbehov eller långt till vårdcentralen?
Jag går oftast och lägger mig någon gång mellan 23 och 00. Jobbar jag börjar jag 7 eller 7.30 och kör hemifrån ca 45 innan jag börjar. Jag tänker att det är ganska normalt för vuxna att sova ca 6-7 timmar per natt
Får nog definiera det som rutiner när det gäller vanliga tider utanför semesternKan ju vara så att @CarEr har massa måsten/rutiner på morgonen som tar tid?
Tycker tex själv att det är astidigt att börja skolan vid 08:00 men då måste jag vara i stallet 05:22 för att hinna med allt och jag är ju inte direkt känd för att vara en strålande morgonmänniska
Har du stort sömnbehov eller långt till vårdcentralen?
Ska man resa i augusti?
Den 12 är det fixatSka och ska. Har du vaccinpass kan du resa inom EU
Jaaaa tre stycken med röda flugor som sitter på näckros bladHaha då röstar jag på att @tornblomma ska måla en groda. En groda med flyga runt halsen kanske
Den jag såg idag var ju alldeles bedårande. Hade jag varit lite bättre på att måla hade jag definitivt målat grodor
Asså associationer ...Jaaaa tre stycken med röda flugor som sitter på näckros blad