Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går ju jättebra detta, NOT! Jag skulle börja med att lägga mig tidigare.
I morgon ska jag ha lektion för en i stallet klockan 11, inte så farligt. Men på tisdag måste jag befinna mig på värdcentralen kl 07,15 för provtagning. Då funkar det inte med att kolla på Lucifer hela kvällen och halva natten


Gå och lägg sig människa!

Har du stort sömnbehov eller långt till vårdcentralen? :(

Jag går oftast och lägger mig någon gång mellan 23 och 00. Jobbar jag börjar jag 7 eller 7.30 och kör hemifrån ca 45 innan jag börjar. Jag tänker att det är ganska normalt för vuxna att sova ca 6-7 timmar per natt :)
 
Har du stort sömnbehov eller långt till vårdcentralen? :(

Jag går oftast och lägger mig någon gång mellan 23 och 00. Jobbar jag börjar jag 7 eller 7.30 och kör hemifrån ca 45 innan jag börjar. Jag tänker att det är ganska normalt för vuxna att sova ca 6-7 timmar per natt :)
Kan ju vara så att @CarEr har massa måsten/rutiner på morgonen som tar tid?
Tycker tex själv att det är astidigt att börja skolan vid 08:00 men då måste jag vara i stallet 05:22 för att hinna med allt och jag är ju inte direkt känd för att vara en strålande morgonmänniska :angel:
 
Födelsedagsfirande hos mamma som gjort en, som alltid, helt underbart god smörgåstårta 😋😍. Jag må vara partisk som säger att mamma gör de allra godaste men sambon som inte är så värst förtjust i smörgåstårtor ger mamma gott betyg och det säger ju en del 🥰🤩. Gissa om det även var hur gott som helst med riktigt iskall dryck i sommarvärmen innan den rejäla regnskuren kom 😍. Mamma önskade en likadan jordgubbstårta som vid midsommar så gjorde fyllningarna igår och garnerade idag 😊. Frågan är om inte pojken var minst lika glad som mamma som gång på gång pekade på kylskåpet och oups nallade en skiva jordgubbe när faster öppnade kylskåpsdörren 😇. Fasters pojk fick nästan inte nog av tårtan jag bakat 😅🥰.
 
Har du stort sömnbehov eller långt till vårdcentralen? :(

Jag går oftast och lägger mig någon gång mellan 23 och 00. Jobbar jag börjar jag 7 eller 7.30 och kör hemifrån ca 45 innan jag börjar. Jag tänker att det är ganska normalt för vuxna att sova ca 6-7 timmar per natt :)
Snarast så att det blir en seg dag om jag sitter uppe till klockan 02 för att gå upp klockan 6.

Nu har jag semester så det är ganska lugnt men under jobb lägger jag mig ca 23 och kliver upp 05:30. Jag gillar att inte stressa under morgonen.
 
Kan ju vara så att @CarEr har massa måsten/rutiner på morgonen som tar tid?
Tycker tex själv att det är astidigt att börja skolan vid 08:00 men då måste jag vara i stallet 05:22 för att hinna med allt och jag är ju inte direkt känd för att vara en strålande morgonmänniska :angel:
Får nog definiera det som rutiner när det gäller vanliga tider utanför semestern ;)
 
Balsambleker hårrötterna, dricker vitt vin och väntar på att majskolvarna ska bli färdiga i foliepaketen. Laddar för min första resa utanför byn sedan mannaminne känns det som! Jag är ledsen, men främmande uppfödare kommer att få träffa mig i hundpromenadsoutfit helt enkelt på grund av att jag inte äger något annat. Hur klär man sig ens bland folk? 😅
 
Lite mutter från Herr Kung Puck men de håller sig på varsin sida lägenheten. Den lilla morrhoppan får vara i vårt sovrum nu när vi ska sova så Puck får ha resten av lägenheten själv 😝 Han var ju ändå här först 😎

Nej dags och sova, ska hämta ännu ett paket imorgon men denna gång till Trulen som beställt ny zebra outfit 🤫 Han har fått ärva mycket från min gamla ponny då de hade samma storlekar på täcken men kändes att de var dags för ett eget åt honom nu 💕
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 218
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp