Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till kontoret.. Utan lunchlåda.
Tänkte på den typ 10ggr under morgonen och glömde ÄNDÅ lägga ned den.
Nåja.

I övrigt taggad på att leta budget-app (några tips?), och dricka kaffe när jag kommer fram. Är alldeles för tidig eftersom jag glömde att det är semestertider och inga morgonköer 😂
 
Eftersom jag ändå är vaken och vrålhungrig pga fastan innan provtagningen kanske ett besök på COOP för nybakt kan vara en bra idé :idea:

Jag får vänta lite på bröd... blandade just till en deg (med fördeg som jäst i kylen i två dagar) som ska jäsa i ett par timmar till, bakas ut och sedan jäsa igen. Jag tänker äta annan frukost innan första brödet är gräddat :laugh:
 
Fan råkade googla djur i konst genom tiderna.

Visa bifogad fil 73068
:rofl:
Den är i klass med den här hästen. Tänk att mötas av 20 sådana här som stoppar ut huvudet ur boxarna när man ska kvällsfodra.. Fasa! 😳😅
FC970BFB-7249-46B0-A20A-58552E4F8405.jpeg
 
Ingen paddling idag pga för blåsigt. Istället ska jag strax slå på jobbdatorn en stund, för att skriva artikel, rapportera resultat för sent inlämnade studentalster och göra en peer-review. Därefter ska jag uppdatera mina karta-och-kompass-kunskaper (vilket jag gör varje år, men ändå lyckas glömma bort), åka till gymmet och sedan börja med packlistan till fjällresan. Men först en kopp kaffe!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 216
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 223
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp