Han kom sist. Och handlade massorHar väntat i 2½ timme på att akvariepryl-köparen ska komma. Svarar ej på sms eller Messenger. Så nu stänger jag "affären" för idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kom sist. Och handlade massorHar väntat i 2½ timme på att akvariepryl-köparen ska komma. Svarar ej på sms eller Messenger. Så nu stänger jag "affären" för idag
Till sist, skulle jag skriva...Han kom sist. Och handlade massor
Tror att det löser sig snart nog.Dricker vin och lyssnar på fransk 80’s retro-pop. Är äntligen typ klar med helvetes-beställningen. Lite småfix, lasering och fernissa kvar. Funderar på vad jag ska måla härnäst…
Tror att det löser sig snart nog.
Det kommer. Jag vet oftast inte vad jag ska fota innan jag ser det. Har en bildserie som jag jobbar med och det var en ögonblicks inlevelseJa jo jag måste vara få en vision i huvudet liksom.
Ja jo jag måste vara få en vision i huvudet liksom.
Samma när jag skriver. Jag är ofta inte alls klar över hur en scen ska arta sig innan jag börjar skriva. De attans bokkaraktärerna har en tendens att göra lite som de själva vill.....Det kommer. Jag vet oftast inte vad jag ska fota innan jag ser det. Har en bildserie som jag jobbar med och det var en ögonblicks inlevelse
En noshörning?Dricker vin och lyssnar på fransk 80’s retro-pop. Är äntligen typ klar med helvetes-beställningen. Lite småfix, lasering och fernissa kvar. Funderar på vad jag ska måla härnäst…
Hur länge ska jag behöva tjata om en get?Ja jo jag måste bara få en vision i huvudet liksom.
Dricker vin och lyssnar på fransk 80’s retro-pop. Är äntligen typ klar med helvetes-beställningen. Lite småfix, lasering och fernissa kvar. Funderar på vad jag ska måla härnäst…
Picasso målade en getHur länge ska jag behöva tjata om en get?
Alltså kaos. Blev typ uppraggad av en snubbe som såg ut som ca 12 år. Jag bara ”jag är nog lite gammal för dig”.
Han: ”hur gammal är du då”
Jag: ”39 men mentalt 109”
Han: ”ojdå” *tystnad
Därefter: ”men alltså du är jävligt fräsch för din ålder, är du singel”.
Herregud…. Cirkulera