Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit törstig typ halva dagen, trots att jag druckit så mycket att jag blir mätt... Samma sak igår. Var precis på Ica och allt jag ville köpa var loka, nyponsoppa och vitamin well... Blir det likadant imorgon ska jag nog kolla med vårdguiden vad man kan göra, känns inte direkt sunt det här.
 
Alltså kaos. Blev typ uppraggad av en snubbe som såg ut som ca 12 år. Jag bara ”jag är nog lite gammal för dig”.
Han: ”hur gammal är du då”
Jag: ”39 men mentalt 109”
Han: ”ojdå” *tystnad
Därefter: ”men alltså du är jävligt fräsch för din ålder, är du singel”.

Herregud…. Cirkulera
 
Matkoma och kvavt 🤨 Vi vill ju inte ha dörrarna öppna eller ja balkongdörren står på glänt och alla fönster som går och öppna med barnspärr. Satt en grind för balkongdörren så den lilla morrhoppan går ut 😅 Risken finns att den lilla morrhoppan kommer vara jätte pigg inatt när vi andra ska sova då hon sovit större delen av eftermiddagen/kvällen förutom mat och gått på lådan 😆 Hade glömt att de kan busa hej vilt och sen tvärdäcka lika snabbt.
 
Fick bli en aktiv vilodag för hästen idag; nyttigt och skönt med promenad men jävligt svettigt på asfaltssträckan i typ 25 grader, vi kan kalla det friskvård ☺😍.
 
Ja jo jag måste vara få en vision i huvudet liksom.

Det kommer. Jag vet oftast inte vad jag ska fota innan jag ser det. Har en bildserie som jag jobbar med och det var en ögonblicks inlevelse
Samma när jag skriver. Jag är ofta inte alls klar över hur en scen ska arta sig innan jag börjar skriva. De attans bokkaraktärerna har en tendens att göra lite som de själva vill..... :up: :D
 
Alltså kaos. Blev typ uppraggad av en snubbe som såg ut som ca 12 år. Jag bara ”jag är nog lite gammal för dig”.
Han: ”hur gammal är du då”
Jag: ”39 men mentalt 109”
Han: ”ojdå” *tystnad
Därefter: ”men alltså du är jävligt fräsch för din ålder, är du singel”.

Herregud…. Cirkulera

Sist jag blev uppraggad av ett barn och kommenterade att han nog var för ung för mig fick jag tillbaks: ”Kom vi drar, dom här brudarna är typ 40”. Jag var 26, men fine, den förtjänade jag väl 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 157
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 218
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 311
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp