Jag känner med dig..... Det är verkligen ingen ordning på någonting nuförtiden.....jag har mens... så där en och en halv vecka försenad #hataklimakteriet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner med dig..... Det är verkligen ingen ordning på någonting nuförtiden.....jag har mens... så där en och en halv vecka försenad #hataklimakteriet
Jag känner med dig..... Det är verkligen ingen ordning på någonting nuförtiden.....
Eller som för mig. Försvunnen i 4-5 månader, för att sedan dyka upp som inget hade hänt i några månader. För att sedan hålla sig borta igen..... Man kan ju bli förvirrad av mindre liksom.... Och, ja, ABSOLUT värre PMS.Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna
Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge
Eller som för mig. Försvunnen i 4-5 månader, för att sedan dyka upp som inget hade hänt i några månader. För att sedan hålla sig borta igen..... Man kan ju bli förvirrad av mindre liksom.... Och, ja, ABSOLUT värre PMS.
Gulle!
Jag ska handla idag och sa åt sambon att skriva ner lite saker han vill ha.
Resultatet:
Visa bifogad fil 73187
Eftersom han skriver som en veterinär:
Det står Äppelkräm x 4!
Vi brukar alltså handla minst 1 g/v. Och han bör ju rimligen äta ngt mer än äppelkräm.
Är han släkt med Lisabeth?Jag ska handla idag och sa åt sambon att skriva ner lite saker han vill ha.
Resultatet:
Visa bifogad fil 73187
Eftersom han skriver som en veterinär:
Det står Äppelkräm x 4!
Vi brukar alltså handla minst 1 g/v. Och han bör ju rimligen äta ngt mer än äppelkräm.
Åh vad jag känner igen mig!Jag har inte haft sådant uppehåll ännu, jag tror det varit två månader max. "Värsta" är när jag fått alla symptom på PMS: Sur och grining samt svullen... och sedan inget mer
Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna
Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge
jag har småblött i över en vecka förutom ordinarie lingonvecka fruktansvärt irriterande har jag inte spenderat tillräckligt på trosskydd liksomJag känner med dig..... Det är verkligen ingen ordning på någonting nuförtiden.....
Ibland (läs ganska ofta) ser han inte ens själv vad han skrivit. Då är det illa!Jag lyckades tyda "Äppel"... sedan var det stopp
Han skyller på att han är leftie..Är han släkt med Lisabeth?