Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna :mad:

Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge :cautious:
Eller som för mig. Försvunnen i 4-5 månader, för att sedan dyka upp som inget hade hänt i några månader. För att sedan hålla sig borta igen..... Man kan ju bli förvirrad av mindre liksom.... :crazy::cautious: Och, ja, ABSOLUT värre PMS.

Eller som för mig. Försvunnen i 4-5 månader, för att sedan dyka upp som inget hade hänt i några månader. För att sedan hålla sig borta igen..... Man kan ju bli förvirrad av mindre liksom.... :crazy::cautious: Och, ja, ABSOLUT värre PMS.

Jag har inte haft sådant uppehåll ännu, jag tror det varit två månader max. "Värsta" är när jag fått alla symptom på PMS: Sur och grining samt svullen... och sedan inget mer :mad:

Idag är ingen vanlig dag... för det är @Ninnururs födelsedag! Stort grattis :banana:

Jag kunde inte välja :D:

IMG_7206-e1527069563181.jpg

GardeningRS.jpg

Garden-cake.jpg

Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna :mad:

Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge :cautious:
Jag känner med dig..... :wtf: Det är verkligen ingen ordning på någonting nuförtiden..... :meh:
jag har småblött i över en vecka förutom ordinarie lingonvecka :rage:fruktansvärt irriterande har jag inte spenderat tillräckligt på trosskydd liksom :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 700
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 736
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama