Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixar inte att vara helt oföretagsam
🤫


måla.webp


Så nu håller jag på att måla om luckor/lådor/tapetlösa partier i köket.
Lagom tills det är klart så ska huset målas om, foder och knutbrädor bytas/målas och när det är klart, ska jag tapetsera om i köket..
 
Hann med att packa ur lite till och med, pga var uttråkad och kiropraktorbesöket löste så många spänningar. Ingen huvudvärk, kan andas stort, gapa stort (jag har nog gäspat tre miljoner gånger sedan jag gick från kiro nu :o)
Lite i taget, men ändå. :up:

Har upptäckt att min herrgårdsbyrå som kanske är hundra-ish år gammal ungefär luktar rök O_o Vilket inte är något jag märkt tidigare. Dessutom är den torr som fnöske på insidan av lådorna. Funderar på om jag ska ta och pyssla om den lite, eller om man ska låta sånt här gammalt trä vara? Prio är dock att på något sätt försöka få ut röklukten.
 
Städade kylen och insåg när jag tog på mig läsglasögonen att de svarta prickarna på botten var döda blomflugor. Så himla äckligt!
Jag gör rent kylen ofta, har maten väl inplastad och inget gammalt i den, så vet inte vart flugorna kommer ifrån. Men sänkte temperaturen iaf, så förhoppningsvis slipper jag dom snart..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 242
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 226
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp