Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev nyss väckt av schäferblandningen som skulle skälla ut några familjemedlemmar som vart och fiskat. Fullt naturlig reaktion och han har lugnat ner sig igen men jag svär lite inombords, sov riktigt gott då jag blev väckt. Så nu är det mobilspel ett tag och försöka varva ner för att sova igen.
 
Kollades precis av en uska som såg min ridsporttröja och sa att hon också är hästtjej så vi pratade lite. Innan hon gick sa hon att jag ska ringa på dem om smärtan eskalerar igen, och då innan det blir riktigt illa. Förstår inte, antydde hon att hästtjejer inte söker hjälp i tid? :angel:

Nu väntar jag iaf bara på en läkarkonsultation så får vi se sen.
 
Blev himla förvirrat i morse.

Vaknade till av att det knackar i herrgårdsskåpet. Somnar nog sekunden efter och drömmer att någon öppnar skåpet och vinkar åt mig där inne.
Vaknar halvt och masar mig upp. Halvt sovande går jag och öppnar skåpet, mumlar för mig själv "meh du är ju inte ens här?". Ser sedan att två av skruvarna jag skruvat in igår ligger på botten. Mumlar "nä men vi ska bo här nu, du får hålla i skruvarna"
Går och somnar I sängen igen.

Vaknade på riktigt ca en halvtimme efter och undrade om det verkligen hände, öppnar skåpet ser att det bara är en skruv? 🤔
Min hjärna skapar så himla dumma saker när jag sover :D:cautious:
 
Hade en så trevlig dag igår ute på öarna, solade, fick en visning av hembygdsföreningen och åt en massa god mat i hamnen... Dessa coronatider uppmuntrar ändå att upptäcka smultronställen i närområdet och detta var ett sådant. Myspys!

Nu - frukostte, stillsamt tillvaknande, och en intressant liten filmsnutt på tuben om kvinnors menstruation i olika historiska och religiösa sammanhang. :)

 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 214
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 223
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 315
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 887
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp