Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också engagerad i många grupper, både där jag läser och skriver. Släktforskningsgruppen, har jag till exempel stor nytta av när jag behöver ställa frågor och få lite råd om hur jag ska gå vidare. Baka-gruppen är rolig både för inspiration/recept och för att visa upp sina egna alster ! Etc, etc, etc.....För egen del är det väldigt lite av vänners uppdateringar. Jag har ingen mat, inga fester och inga semesterbilder.
Det jag behöver fb till är grupper - som t.ex. den informella gruppen för folk i byn. Där kommer inbjudningar till ativiteter i NTO-lokalen. Det lokala kulturhusets arrangemang finns lättast tillgängliga på fb.
Fb funkar ungefär som en sorts "annonsblad" för mig.
Sedan är jag vän med några politiker som lägger upp intressanta stausuppdateringar kring frågor jag följer.
Eftersom man kan forma fb till det man vill så är min fb-sida mest inriktad på information jag vill ha och samhällsfrågor. Mina närmaste vänner har det ungefär likadant.
Om man skulle vilja spröjsa om ett innerfönster (gammal stil) vem kontaktar man? Snickare? Finsnickare? Känns spontant inte så jättesvårt att göra själv... meeeen jag tänker inte låta mig själv intala mig detta och få ett mental breakdown
Varit till grannen och tvättat diarrérumpa på ett föl (inget enmansjobb och personalen har ledigt på helgerna ) och nu efter sanering av mig själv ska jag åka och ympa äppelträd.
Kolla om det finns hemsidor tex på Facebook från både ock. De brukar ju lägga ut bilder på sina verk så kan du se om de är duktiga