Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glasmästare skulle jag kolla med också, om de är inriktade på fönsterglas. Om inte annat så har de antagligen bra tips på vart du ska vända dig.Om man skulle vilja spröjsa om ett innerfönster (gammal stil) vem kontaktar man? Snickare? Finsnickare? Känns spontant inte så jättesvårt att göra själv... meeeen jag tänker inte låta mig själv intala mig detta och få ett mental breakdown
Det ska jag göra! Är det finsnickare jag ska söka efter?
Nej, inte klematis. Dessvärre kommer jag inte på namnet. Det står helt still. Hur som helst är det en växt som inte är vinterhärdig.Klematis tror jag bestämt
Har jag fel tror jag @tanten kan rätta mig.
Nej, inte klematis. Dessvärre kommer jag inte på namnet. Det står helt still. Hur som helst är det en växt som inte är vinterhärdig.
Edit: Jag slog upp den i en bok. Bägarranka heter den.
Det tror jag iaf. Om inte annat så sök på snickare om du inte hittar något
Men oj vilken skillnad!Ganska skitigt.
Helt rätt. En fd granne råkade såga sig i benet men klarade sig helskinnad tack vare att hon hade riktiga byxor. (Hon hade utbildning på motorsågsanvändning.)Har börjat hugga lite men kom på att mysbyxorna inte hade sågskydd så jag fick gå in och försöka komma på vart jag lagt huggarbyxorna .Halvmulet idag och luften känns alldeles klistrig så det borde bli en riktig åsksmäll för att rensa upp lite .Det är lite B av ett skyddsombud att hugga i myskläder med tanke på att motorsågen är ett av det farligaste verktyg som finns men jag ska bättra mig
Fått ur linserna ur ögonen med mycket möda och stort besvär. Kände redan igår att ena linsen skavde men var dum nog och ignorerade det. Idag är ögat rött och bränner och vill helst hålla sig stängt.