Är det du eller dottern som fyller år? Hur som, grattis på födelsedagen!
Det är dottern som på tisdag fyller sju år Vi tar dock restaurangbesöket idag eftersom de bara serverar lunch på tisdag.
Jag ska hälsa henne grattis iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det du eller dottern som fyller år? Hur som, grattis på födelsedagen!
Sommarmat de luxe ! Pasta, salami, körsbärstomater, spenat, melon, fetaost, oliver och dressing - MUMS !
Det gick vägen trots att det inte gick som jag tänkt mig. Så nu har jag vatten i trädgården!Någon plugg har jag inte hittat så jag häller ovanifrån i anslutningen där vattnet kommer ut, men det är svårt att få det tillräckligt fyllt. Överst i sugslangen blir det lätt luft kvar och det tycks inte spela någon roll om jag lyfter och vickar på pumpen. Luften vill inte komma ut i alla fall. Nu tänkte jag göra ett försök med att få ner en smal plastslang så jag kan slanga in vatten i slugslangen.
Jag tänkte likadant. Så det blev glass.27 grader i skuggan... Jag har precis kommit in från trädgården. Tur jag är vuxen, för jag tänker minsann äta glass nu trots att jag inte ätit lunch än.
Knorr pulverdressing-mix. Fransk, tror jag.Nu blir jag riktigt avis, och hungrig! Vad har du för dressing på?
Du vet att dom flesta här inne är vuxna va?Var rädd om er alla och jag vet att jag tjatar men kom ihåg att dricka nu.
Min lunch var glass27 grader i skuggan... Jag har precis kommit in från trädgården. Tur jag är vuxen, för jag tänker minsann äta glass nu trots att jag inte ätit lunch än.
Jag har en Jet-pump som pumpar vatten från bäcken. Såhär ser det ut.Någon plugg har jag inte hittat så jag häller ovanifrån i anslutningen där vattnet kommer ut, men det är svårt att få det tillräckligt fyllt. Överst i sugslangen blir det lätt luft kvar och det tycks inte spela någon roll om jag lyfter och vickar på pumpen. Luften vill inte komma ut i alla fall. Nu tänkte jag göra ett försök med att få ner en smal plastslang så jag kan slanga in vatten i slugslangen.
Jo enligt kyrkoboken. Sen finns ju vi förvirrade gamlingar med och som dessutom har lite stor dos barnasinne kvarDu vet att dom flesta här inne är vuxna va?
Moget Klokt beslut.Min lunch var glass
Jo enligt kyrkoboken. Sen finns ju vi förvirrade gamlingar med och som dessutom har lite stor dos barnasinne kvar
/hallonsaft mogen larvpotta.